- Katılım
- 2 Ocak 2007
- Mesajlar
- 38
ben 120 gördüm ama daha 500 bakımı yapılmadığından daha kasmadım tırstım zaten
. bujilerde problem çok çıkıyor, yedek depo hikayesi yalan, bi kere yolda kaldım çevirdim düğmeyi banamısın demedi
koruma demiri yaptıran arkadaşlar, aletin güzelliğini bozmayacak şekilli bişeyler yaptırmak istiyorum, motorunuzun koruma demirli fotosunu koyabilirmisiniz
bi de şu ön selektörlerin görüntüsünü hiç beğenmiyorum, onları çıkarmış daha değişik modeliyle değiştirmiş olan falan varmı olabilirmi öyle bişey?
koruma demiri yaptıran arkadaşlar, aletin güzelliğini bozmayacak şekilli bişeyler yaptırmak istiyorum, motorunuzun koruma demirli fotosunu koyabilirmisiniz
bi de şu ön selektörlerin görüntüsünü hiç beğenmiyorum, onları çıkarmış daha değişik modeliyle değiştirmiş olan falan varmı olabilirmi öyle bişey?

