Keeway 150 Süperlight mı? Fym 250 mi?

Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Selamlar.. Şu an Nahzuyay kardeşimden aldığım Keeway 150 Süperlight'e uzun zamandan beri sorunsuz olarak biniyorum. 23 bine yaklaştı, memnunum. Ancak bazen 250'lik makina ihtiyacını tabii ki hissediyorum.
Bir arkadaşımda da 8.000'de muayenesi yeni yapılmış temiz bir FYM 250 var. Cebimden 400 lira bir fark çıkacak. Bazı açıdan olumlu, bazı açılardan ise olumsuz düşünüyorum. Kararsız kaldım. Fikirlerinize ihtiyacım var.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Ben düşünmem bile.FYM 250 nin sana hiçbir artısı olmaz.Güç olarak düşünüyorsan rica et yanyana gidin açık bir yolda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst