kazdağları madenleri ve yok edilen doğa ...

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
İki günde kendileri gömlek değiştirirken seçim konuşmalarında rakiplerinin hayatta bile olmayan adamlarını eleştirenlere laf anlatmayınız. Dindardırlar, ama ölmüş adamın arkasından konuşurlar. Kendileri iki günde değişirler, rakipleri 50 yılda değişemez. Cevapları olmayınca da alakasız videolar paylaşırlar. Sanki buradaki herkes CeHaPe taraftarı. Kendileri neredeyse ölümüne bir yere bağlı olduğu için herkesi öyle sanırlar. Cevap bile vermeyiniz.
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
İki günde kendileri gömlek değiştirirken seçim konuşmalarında rakiplerinin hayatta bile olmayan adamlarını eleştirenlere laf anlatmayınız. Dindardırlar, ama ölmüş adamın arkasından konuşurlar. Kendileri iki günde değişirler, rakipleri 50 yılda değişemez. Cevapları olmayınca da alakasız videolar paylaşırlar. Sanki buradaki herkes CeHaPe taraftarı. Kendileri neredeyse ölümüne bir yere bağlı olduğu için herkesi öyle sanırlar. Cevap bile vermeyiniz.

İki günde değişenleri çok istikrarlı görülür, bir reklam arasında değişebilme kabiliyetine sahiptirler.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Sizinle aynı fikirden olmayan herkesi CHP fanatiği gibi görme basitliğini bırakın artık.Kendizi komik durumuna düşürüyorsunuz.
Konu nedir 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü.Peki buradaki sorun nedir?Kasım ayı Türkiye'nin tamanına ağaç dikmek için uygun bir ay değil.Türkiye'nin dört bir yanına ağaç dikildi kısmen sıcak iklime sahip bölgelerde dikilenler tutacak ama soğuk iklime sahip ve don tehlikesi olan bölgelerdekiler tutmayacak.Açın araştırın fidan hangi hava koşullarında hangi aylarda dikilir.İşin uzmanına sormadan kimseye danışmadan ben yaptım oldu ile olmuyor.Yapılan şey doğru ama zaman yanlış.

Zaman doğru bütün fideler 11. ayın 11 inde saat 11:11 geçe dikilir birisinin doğum günüm demesi ile alakalı değildir. bunu fetöye bağlayanlar fetöcüdür. demeleri an meselesi.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Haşmetlu Haşmet Bey; 11 milyon ağacın dikilmesinden bile rahatsız oluyorsunuz , - ne etsek ve dahi ne eylesek de, bu Tayyip başkanın EKİM ayı akabinde
yani tam zamanında EKTİĞİ ağaçları karalasak- diye çırpınıyorsunuz. Eğer ömrüm vefa eder de 3 sene sonrasına kadar Hak Teala bizdeki emanetini geri almaz
ise hep birlikte söz konusu ağaçların şu kadar milyonunun kuruyup kurumadığına hep birlikte şahit oluruz.

Hocam o ağaçları Tayyip başkan dikmedi.
Türk milleti dikti.
Hem de cebinden para ödeyerek.
Önce orada bi anlaşalım.
Zamanlama konusunu yaşarsak göreceğiz.

Yanlış hatırlamıyorsam yaklaşık 15 ay kadar önce , hani o rahip efendiyi verecektin vermeyecektin davasında , bazı arkadaşlarımız dolar 10 T.L.yi geçecek diye 7 ve daha fazlası liralardan dolarlar
satın almış idiler. İleriyi görmek bu işte. Alacaksın 7 buçuk liradan, satacan 5.78 e , köşe olursun valla. Sürcü lisan eyledikse affola.

Yanlış hatırlıyorsun hocam.
Daha doğrusu bişey hatırladığın da yok.
Sağdan soldan duyuyorsunuz bişeyler, hoşunuza gidiyor gelip burda kendi fikrinizmiş gibi yazıyorsunuz.
Ben size doğrusunu hatırlatayım;

Bu ülkede rahip Brunson krizinde dolar yükselecek diye dolar alanlar varsa şayet paralarını ikiye katladılar.
2016 eylül ayında rahip için sınırdışı kararı çıktı ve kriz başladı.
Eylül ayında dolar 2,98 lira
krizin bittiği 2018 ekim ayında yani rahibin serbest bırakıldığı tarihte
dolar 5,99 lira

yani kriz başladığında dolar alanlar paralarını tam ikiye katladı.
Milyon milyar hesabı kafanızı karıştırdığından basit anlatayım.
2016 eylül ayında cebindeki 1000 lira ile dolar alan adam 2018 ekim ayında doları sattığında cebinde 2000 lirası oldu.
Bu parayı Türk Lirasında tutsa cebinde 700 lira değeinde bin lirası olacak, faize yatırsa 1350 lirası olacaktı.
Yani dolara yatıran kazandı.

Kısaca dediğiniz gibi dolar 7 lira oldu 5 liradan sattılar gibi bir durum yok.

Doların 6 lirayı geçtiği tarih rahip ülkesine gittikten aylar sonra geçen sene mayıs ayında.
Buraya dikkat!
Rahip 2018 ekim ayında ülkesine gitti.
Doların 6 lirayı geçmesi ise 2019 mayıs ayında.
Tam bir ay boyunca bu civarlarda seyretmiş dolar.
Yani bugün 7 liraya dolar alıp yarın 5 liraya satma diye bir şey yok.
Aşağıya yıl yıl ve gün gün dolar kurunu inceleyebileceğiniz bir link bırakıyorum.
Hani başka bir konuda atıp tutacaksanız elinizde kaynak olsun diye bi güzellik yapmış olalım.

Kaynak

Dipnot: Rahip Brunson'un yargılandığı süreç boyunca, dolarda dik bir dalgalanma yok.
İsteyen aşağıdaki linkten Brunson davasını tarih tarih inceleyip o günkü dolar kurlarını karşılaştırabilir.
Aşağıdaki link
Aslında rahip krizi demekte pek doğru değil.
Daha önce yaptıklarına bakarak herkes reisin geri vites yapacağını biliyordu.
Yani sonucu belli bir davaydı bu ve beklenildiği gibi bitti.
Süpriz yok!
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Başkan derken, biz arkadaşlar arasında birbirimize başkan derdik. Resmi sıfatı Cumhurbaşkanı olan birine başkan demek o makama ve kişiye hakarettir.
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Başkan derken, biz arkadaşlar arasında birbirimize başkan derdik. Resmi sıfatı Cumhurbaşkanı olan birine başkan demek o makama ve kişiye hakarettir.

Neden öyle diyorsun? belki kendince cumhura layık görmediği için öyle demiştir. Tepkisini ortaya koyan, düşüncesini özgürce dile getirmekten çekinmeyen kişilerin arkasındayım ben.
Sonuçta burası Türkiye, Bolivya değil. Neyse ki özgürlükte arşa ulaşmış bir ülkemiz var.

Sen yanmazsan, ben yanmazsam, Ali yanmazsa nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa?
Ötekileştirilen kimliklerin savunucusu, 14000 yıl pervanelikte gezmiş Alevilerden devrimci Ali devam!
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
717
Motosikleti
Honda CBF 250
Siyanur İçen 4 kişi toprak altında... Geçen gün kü intihar vakasından bahsediyorum
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Sizinle aynı fikirden olmayan herkesi CHP fanatiği gibi görme basitliğini bırakın artık.Kendizi komik durumuna düşürüyorsunuz.
Konu nedir 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü.Peki buradaki sorun nedir?Kasım ayı Türkiye'nin tamanına ağaç dikmek için uygun bir ay değil.Türkiye'nin dört bir yanına ağaç dikildi kısmen sıcak iklime sahip bölgelerde dikilenler tutacak ama soğuk iklime sahip ve don tehlikesi olan bölgelerdekiler tutmayacak.Açın araştırın fidan hangi hava koşullarında hangi aylarda dikilir.İşin uzmanına sormadan kimseye danışmadan ben yaptım oldu ile olmuyor.Yapılan şey doğru ama zaman yanlış.

https://www.fidandeposu.com/fidan-secimi-ve-dikim-zamani

Soğuk yerlerde yada sıcak yerlerde aynı şekilde dikim yapıldığını mı zannediyorsun. Videoyu bir kez daha seyret.. CHP ye halk görev verdi size kim görev veriyor. Siz niye hiçbir şeyi kabul etmiyorsunuz.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Sen yanmazsan, ben yanmazsam, Ali yanmazsa nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa?

bu sözü selahattin demirtaş'tan duymuştum ve diyordu ki "dağda hep fakirlerin çocukları ölüyor, hiç bir villaya türk bayrağı asıldığını gördünüz mü?"
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bu sözü selahattin demirtaş'tan duymuştum ve diyordu ki "dağda hep fakirlerin çocukları ölüyor, hiç bir villaya türk bayrağı asıldığını gördünüz mü?"

Öyle deme, hdp'li vekillerin çocukları yurtdışında sefa sürerken; kandırılıp dağa çıkarılan gençler pislik içinde yaşayıp, çatışmalarda telef oluyorlar. Selo, bu konuda konuşacak en son kişidir. çıkıp ta "bizim pkk ile ilişkimiz yok" diyemiyorlar yahu!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaman doğru bütün fideler 11. ayın 11 inde saat 11:11 geçe dikilir birisinin doğum günüm demesi ile alakalı değildir. bunu fetöye bağlayanlar fetöcüdür. demeleri an meselesi.

Insanlari soyledikleri laflara gore terorist ilan etmeye devam ettigimiz surece "terorist" lafi boyle ayaklar altinda gezmeye devam eder...

Öyle deme, hdp'li vekillerin çocukları yurtdışında sefa sürerken; kandırılıp dağa çıkarılan gençler pislik içinde yaşayıp, çatışmalarda telef oluyorlar. Selo, bu konuda konuşacak en son kişidir. çıkıp ta "bizim pkk ile ilişkimiz yok" diyemiyorlar yahu!

O kadar da degil bence. Herif en azından hapiste. İktidarla anlaşsa on kez çıkardı.

En son seçimde iktidarın APO'yu piyasaya sürdüğü ortamda da durumu iyi idare etti bence.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
https://www.fidandeposu.com/fidan-secimi-ve-dikim-zamani

Soğuk yerlerde yada sıcak yerlerde aynı şekilde dikim yapıldığını mı zannediyorsun. Videoyu bir kez daha seyret.. CHP ye halk görev verdi size kim görev veriyor. Siz niye hiçbir şeyi kabul etmiyorsunuz.

Ben halkım zaten.Fikrimi belirtmem ve gerçekleri söylemek için kimsenin görev vermesi gerekmiyor.O fidanlar benden toplanan vergilerle dikiliyor.Sonuna kadar hesap sormaya hakkım var.Asıl sizin ne haddinize "size kim görev verdi" diye beni susturmaya çalışmak?Bilimsel olarak yanlış hatalı olan şeyi,usülüne uygun olmayan şeyi neden kabul edeyim?Ne dedim size yapılan şey doğru zaman yanlış.

Bakın şimdi iyi dinleyin Bilal'e anlatır gibi tane tane anlatıyorum.

Kaynak 1 :
http://www.milliyet.com.tr/gundem/gelecege-nefes-kampanyasi-toren-alanlari-fidan-dikim-yerlerini-nasil-ogrenirim-6076366

Ne demiş kaynakta ;
11 Kasım 2019 günü saat 11.11’de 81 ilimizde aynı anda 3 saatlik bir zaman dilimi içerisinde ülke genelinde 11 milyon adet fidanı toprakla buluşturacağız.
Yani her yerde dikim yapılıyor.

Senin verdiğin kaynağa bakalım;
https://www.fidandeposu.com/fidan-secimi-ve-dikim-zamani
Saksılı ve tüplü fidanlar kar, don olmamak şartıyla yılın 12 ayı dikilebilir.Çıplak köklü fidanlar ise sonbaharda fidanların yapraklarını döktükten sonra tomurcukların kabarmaya başlayacağı zamana kadar kar, don olmayan dönemlerde dikilebilir. Aşırı soğuk bölgelerde çıplak köklü fidan dikiminin ilkbaharda yapılması daha uygun olacaktır.
Siz kendi verdğiniz kaynak ile zaten kendi kalenize gol atmışsınız.Ne demiş ; Don olmayan dönemlerde dikilebilir.Ve "Aşırı soğuk bölgelerde çıplak köklü fidan dikiminin ilkbaharda yapılması daha uygun olacaktır."

Buyurun bu Kars'ın hava durumu şimdiden sıcaklıklar sıfırında altında seyrediyor.;İstiyorsanız ülke genelinde hava durumlarına bakın kaç yerde sıcaklıklar sıfırın altında seyrettiğini görün.
YdLgla.jpg


Size kaynakları ile kanıtları ile bilimsel olarak durumu açıkladım.Bir şey söyleyecekseniz kulaktan dola parti propagandaları ile karalama ile değil bilimsel kanıtları ve kaynakları ile söyleyin.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Ben halkım zaten.Fikrimi belirtmem ve gerçekleri söylemek için kimsenin görev vermesi gerekmiyor.O fidanlar benden toplanan vergilerle dikiliyor.Sonuna kadar hesap sormaya hakkım var.Asıl sizin ne haddinize "size kim görev verdi" diye beni susturmaya çalışmak?Bilimsel olarak yanlış hatalı olan şeyi,usülüne uygun olmayan şeyi neden kabul edeyim?Ne dedim size yapılan şey doğru zaman yanlış.

Bakın şimdi iyi dinleyin Bilal'e anlatır gibi tane tane anlatıyorum.

Kaynak 1 :
http://www.milliyet.com.tr/gundem/gelecege-nefes-kampanyasi-toren-alanlari-fidan-dikim-yerlerini-nasil-ogrenirim-6076366

Ne demiş kaynakta ;

Yani her yerde dikim yapılıyor.

Senin verdiğin kaynağa bakalım;
https://www.fidandeposu.com/fidan-secimi-ve-dikim-zamani

Siz kendi verdğiniz kaynak ile zaten kendi kalenize gol atmışsınız.Ne demiş ; Don olmayan dönemlerde dikilebilir.Ve "Aşırı soğuk bölgelerde çıplak köklü fidan dikiminin ilkbaharda yapılması daha uygun olacaktır."

Buyurun bu Kars'ın hava durumu şimdiden sıcaklıklar sıfırında altında seyrediyor.;İstiyorsanız ülke genelinde hava durumlarına bakın kaç yerde sıcaklıklar sıfırın altında seyrettiğini görün.
https://i.hizliresim.com/YdLgla.jpg

Size kaynakları ile kanıtları ile bilimsel olarak durumu açıkladım.Bir şey söyleyecekseniz kulaktan dola parti propagandaları ile karalama ile değil bilimsel kanıtları ve kaynakları ile söyleyin.

Bak yazdiginin farkında bile değilsin öyle sabitlenmiş haldesin. "Çıplak kök dikimi" don havalarda olmaz . Peki poşetli dikim yapılmış ise olur mu...

Susturmak haddime değil. Öyle bir derdim de yok. Eleştiri demokrasinin kuralıdır. Ama kardeşim biraz kendinizi tutun da her şeyi elestirelim diye komik duruma düşmeyin...

Biraz gerçekçi konulara kafa yoru yahu. Ağaç dikmeye kimse karşı olamaz. Sırf muhalefet olmak için yok yaz yok kış kılıf bulmayın. O zaman tekrar seyredelim videoyu
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Bak yazdiginin farkında bile değilsin öyle sabitlenmiş haldesin. "Çıplak kök dikimi" don havalarda olmaz . Peki poşetli dikim yapılmış ise olur mu...

Susturmak haddime değil. Öyle bir derdim de yok. Eleştiri demokrasinin kuralıdır. Ama kardeşim biraz kendinizi tutun da her şeyi elestirelim diye komik duruma düşmeyin...

Biraz gerçekçi konulara kafa yoru yahu. Ağaç dikmeye kimse karşı olamaz. Sırf muhalefet olmak için yok yaz yok kış kılıf bulmayın. O zaman tekrar seyredelim videoyu

Abi sen gönderdiğin kaynağı dikkatli okudun mu?
Dikim Zamanı: Fidanlar dikim zamanlarına göre saksılı, tüplü ve çıplak köklü olarak ayrılmaktadır.. Saksılı ve tüplü fidanlar kar, don olmamak şartıyla yılın 12 ayı dikilebilir.Çıplak köklü fidanlar ise sonbaharda fidanların yapraklarını döktükten sonra tomurcukların kabarmaya başlayacağı zamana kadar kar, don olmayan dönemlerde dikilebilir. Aşırı soğuk bölgelerde çıplak köklü fidan dikiminin ilkbaharda yapılması daha uygun olacaktır.

Saksılı, tüplü ve Çıplak köklü fidanların hiç biri don olduğunda yani havanın sıfır derecenin altına düştüğü durumlarda dikilemiyor.Havanın sıfır derecenin altına düştüğü yerlerde sular donacak,sular donunca fidanlar suyu kökleri vasıtası ile emilim yapamayacaklar.Bunlara ek olarak zaten körpe ve kırılgan hücre yapıları soğukta donarak hücre içindeki sıvıların genleşmesi ile hücre çeperleri patlayacak ve yavaş yavaş ölmeye başlayacaklar.Size yukarıda verdiğim hava durumunda -8 leri gösteriyor şimdiden ve giderek soğuyor.Bir kimya mühendisi olarak yanlış bilmiyorsam su yani H20 sıfır celciusun altına düştüğüne donarak katı faza geçip buz dediğimiz yapıyı oluşturuyor.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Sadece Kirazlı'da tescil edilmiş şekilde 350.000 ağaç kesildi.
Bu sadece Kirazlı !

O yüzden 10milyon ağaç diktirtmeleri (dikmediler, diktirttiler) beni hiçmi hiç etkilemiyor ve enterese etmiyor...

Bu arada Kirazlı Balaban mevkiinde nöbet tutan çocuklara jandarma kaynaklı, kabahatlar kanunu gerekçe gösterilerek, ormanda izinsiz konaklama yaptıkları gerekçesiyle 123 er lira para cezaları tebliğ edilmeye başlandı...

İlginç olansa, alanda hiç konaklamamış ama savcılığa kaçak ağaç kesimi yapıldığı için suç duyurusunda bulunanlara da gelmesi.

Yine ilginç olan suç duyurusunda bulunanlardan TC sini doğru ama adını farklı yazanlara, o farklı yazdıkları ada, ama gerçek adresine 123 lira izinsiz konaklama cezalarının gönderilmesi...

Ne yapacaklarını şaşırdılar...

Allah ıslahmı etsin, kahırmı etsin karar veremedim...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Abi sen gönderdiğin kaynağı dikkatli okudun mu?


Saksılı, tüplü ve Çıplak köklü fidanların hiç biri don olduğunda yani havanın sıfır derecenin altına düştüğü durumlarda dikilemiyor.Havanın sıfır derecenin altına düştüğü yerlerde sular donacak,sular donunca fidanlar suyu kökleri vasıtası ile emilim yapamayacaklar.Bunlara ek olarak zaten körpe ve kırılgan hücre yapıları soğukta donarak hücre içindeki sıvıların genleşmesi ile hücre çeperleri patlayacak ve yavaş yavaş ölmeye başlayacaklar.Size yukarıda verdiğim hava durumunda -8 leri gösteriyor şimdiden ve giderek soğuyor.Bir kimya mühendisi olarak yanlış bilmiyorsam su yani H20 sıfır celciusun altına düştüğüne donarak katı faza geçip buz dediğimiz yapıyı oluşturuyor.

Peki öyle olsun. Eşek herifler halt etmişler. Ama niyeyse eminim ki bu dikim bahar ayında yapılsa yada yaz ayında yada en uygun zamanda hiç farketmez...Yine karşı çıkılacak yine eleştirilecek asla ve katiyyen sessiz kalma ( en azından) yada takdir edilmeyecekti..

En azından bunu kabul edin daaaaaa
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Ulan ne hale geldik! Doğayı insandan korumak için mücadele ediyoruz.

Doğa bir gün öcünü muhakkak alır, altında sen de kalırsın, ben de kalırım. Doğa affetmez.

Bize düşen doğa ile uyum içinde, ona zarar vermeden yaşam sürdürmektir.

Şu asparagas, piramit büyüklüğündeki meteor çok değil 2022'de tepemize hatta katlettiğimiz yüzbinlerce ağacın olduğu yere "alın size altın" diye düşerse şaşırmayalım!


iki fotoğraf arasındaki tek farkı bulunuz.

Boşuna liyakat denmiyor, en önemli devlet kurumları birilerinin yeğenleri-partililerle doldu sonrası işte böyle cahilce işler, yaygara kopunca da Sit ilan etmeler, katledip ağaç dikmeler. Tazıya tut tavşana kaç!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst