kazalı cbf150 aldım sizce iyimi ettim????

Katılım
22 Ağu 2011
Mesajlar
125
bence o arkadaş kazalı 3-500 tl ye aldı şimdide okutmaya çalışıyor hiç bulaşma
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
O kadar para vermeye razıysan benim CBF150'yi satayım sana. Hiç kazasız. Düşmesi bile yok. 2011 model yeni CBF150 6000km.de bakımı yeni yapıldı. Michelim lastikler. Kappa topcase. Koruma demirleri. Adam gibi YBR125 aynaları. Yedek bujisi ve ampulu ile birlikte MT üyesi olduğun için sana 3600 TL ye veririm. Tekleme sorunu yetkili serviste çözüldü. Satın alırken deposunda çizikli olarak aldım. Garantiden yeni depo takıldı. CBF150 nasıl bir motor dersen, samimiyetle söyleyeyim iyi bir motor dersem yalan olur. Almak istiyorsan vereyim. Güle güle kullan.

Not: Motorumu satışa çıkarmış değilim.

3400 tl ye bir arkadaş daha satıyordu acil paraya ihtiyacı varmış ikinci planda aklımda o vardı olmazsa seninle iletişime geçerim teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendin toplardin ufak ufak toplarken de binerdin ucuza qelirdi..ybr almamış olsam ben alabilirdim çünkü çok aradım kazalı..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
şase yamuksa yaramaz, düz gitmez el bırakınca sapıtır motor tat vermez
alınması gerken parçaları yan sanayi olarak topla ne kadar çıkacak, önemli olanları orj alırsın
arka stop 100tl olası lazım orj, arkadaşa almıştık
yazdıklarına bakarsak kırıklar kaynak olsa, önemli olanlar değiştirilse fazla tutmaz herhalde
rastgele fiyat söylesem 700-800 civarı ama fazla bilgim yok
honda parçası pahalı olur
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
şase yamuksa yaramaz, düz gitmez el bırakınca sapıtır motor tat vermez
alınması gerken parçaları yan sanayi olarak topla ne kadar çıkacak, önemli olanları orj alırsın
arka stop 100tl olası lazım orj, arkadaşa almıştık
yazdıklarına bakarsak kırıklar kaynak olsa, önemli olanlar değiştirilse fazla tutmaz herhalde
rastgele fiyat söylesem 700-800 civarı ama fazla bilgim yok
honda parçası pahalı olur
sağı solu aradım öyle bilgi amaçlı ne kadar patlar diye alsaydım 700 ü geçmeyecekti neyse sağlık olsun kısmet değilmiş demekki
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
3400 tl ye bir arkadaş daha satıyordu acil paraya ihtiyacı varmış ikinci planda aklımda o vardı olmazsa seninle iletişime geçerim teşekkürler
bende 3.300tl satıyorum far grenajı kırık içerden sadece sağlam motor 10binde 2011 model ilgilenirsen mesaj atabilirsin :D (gerçi 2güne kesin satıyorum ama kısmet :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst