O kadar para vermeye razıysan benim CBF150'yi satayım sana. Hiç kazasız. Düşmesi bile yok. 2011 model yeni CBF150 6000km.de bakımı yeni yapıldı. Michelim lastikler. Kappa topcase. Koruma demirleri. Adam gibi YBR125 aynaları. Yedek bujisi ve ampulu ile birlikte MT üyesi olduğun için sana 3600 TL ye veririm. Tekleme sorunu yetkili serviste çözüldü. Satın alırken deposunda çizikli olarak aldım. Garantiden yeni depo takıldı. CBF150 nasıl bir motor dersen, samimiyetle söyleyeyim iyi bir motor dersem yalan olur. Almak istiyorsan vereyim. Güle güle kullan.
Not: Motorumu satışa çıkarmış değilim.
sağı solu aradım öyle bilgi amaçlı ne kadar patlar diye alsaydım 700 ü geçmeyecekti neyse sağlık olsun kısmet değilmiş demekkişase yamuksa yaramaz, düz gitmez el bırakınca sapıtır motor tat vermez
alınması gerken parçaları yan sanayi olarak topla ne kadar çıkacak, önemli olanları orj alırsın
arka stop 100tl olası lazım orj, arkadaşa almıştık
yazdıklarına bakarsak kırıklar kaynak olsa, önemli olanlar değiştirilse fazla tutmaz herhalde
rastgele fiyat söylesem 700-800 civarı ama fazla bilgim yok
honda parçası pahalı olur
aldın mı? yoksa almayımı düşünüyorsun?sağı solu aradım öyle bilgi amaçlı ne kadar patlar diye alsaydım 700 ü geçmeyecekti neyse sağlık olsun kısmet değilmiş demekki
adamla anlaşmıştım yarın için almayı düşünüyordum parasını falan denkledim koydum ama yorumları gördükten sonra korktum almaktan vazgeçtim diyebilirmaldın mı? yoksa almayımı düşünüyorsun?
ben alayım mı diye bize soruyosun sandım
bende 3.300tl satıyorum far grenajı kırık içerden sadece sağlam motor 10binde 2011 model ilgilenirsen mesaj atabilirsin3400 tl ye bir arkadaş daha satıyordu acil paraya ihtiyacı varmış ikinci planda aklımda o vardı olmazsa seninle iletişime geçerim teşekkürler