Kazada ölen turizmci dört hastaya yaşam verdi

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
622F234C3804AB42871BB485y.jpg


İstanbul Şişli'de dört gün önce geçirdiği trafik kazası sonucu hayatını kaybeden turizmci Necdet Gül'ün (39) organları 4 kişiye nakledildi. Ailesinin onayıyla organları alınan motosiklet tutkunu Gül'ün kalbi Vural Usanmaz'a (47), böbrekleri 15 yıldır böbrek hastası olan Sevim Bozdağ (38) ile İsmail Sevimli'ye, karaciğeri ise İslam Aydın'a (60) nakledildi. Bir taksinin çarptığı Gül iki gün boyunca yaşam mücadelesi vermişti. Necdet Gül'ün, bir süre önce yine TEM'de bir aracın çarpması sonucu hayatını kaybeden Dr. Ömer Uzma'nın arkadaşı olduğu öğrenildi.
Mustafa KAYA - Yalçın BEL / SABAH
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
helal olsun ailesine,
çok zor bi karar ama dooru ve yerinde..
hayat verdiklerinin ve sevenlerinin onu yaşatabilmesi dileğiyle..
mekanı cennet olsun..
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
165
ewet...
sevinsek mi ,üzülsek mi
yalan dünya işte ölenler ,doğanlar,
cenazede buluşanlar,düğünde gülüşenler.......
ateş düştüğü yeri yakarmış.
her kötü zannettiğimiz şeylerden hayırlar çıkarmış.
dört tane acı çeken insan kurtulmuş .
bu dört tane insan kaderlerinin necdet abiyle alakalı olduğunu nerden bilebilirlerdi....herkesin hesabı ALLAH ın hesabına uymak zorunda.
necdet abiye tekrar rahmet dilerim.....
organ bağışı için ailesine tebriklerimi iletirim..
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Necdet abimin ailesini tebrik ediyorum. Gerçekten çok zor bi karar ve sonunda 4 kişiyi hayata bağladılar.. Allah sabırlar versin, derdi veren Rabbim dermanı da verir elbet..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben bu kararı çoktan verdim , ehliyet alırken ehliyetimdeki "organlarımı bağışı kısmı"nı doldurmak için gerekli yerlere gitmek istedim... Emniyete sordum , bunu dolduramıyoruz dediler... Özel hastaneye başvurup birşeyler yapııyormuş sanırım fakat bu sistem daha gelmediği için emniyet yine ehliyete işletemiyormuş...
Organlarımızı bile bağışlayamıyoruz anlayacağınız... Ehliyetteki o hane boş boş duruyor herkesde.

Necdet abi dünyadaki en önemli şeyi yaptı , bu insanlara yaşam verdi... Nur içinde yatsın...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Toprağı bol olsun, ailesini kutlamak istiyorum, gerçekten hayırlı ve "evet" denmesi zor bir karar.

Bu arada bir arkadaş farketmiş, özel mesajla söyleyince baktım, sabah gazetesi öyle bir resim seçmiş ki, yandım ki ne yandım, öyle böyle değil.

kapakyt5.jpg


Yarın valide hanım görmeden bütün gazeteleri imha etmem lazım, yoksa "sat sat sat" diye ağlayıp "hakkımı helal etmem" demeye başlar.:pale:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Arkadaşlar diyecek söz,yazacak kelime bulmakta inanın çok zorlanıyorum.
Necdet kardeşimiz sağlığındaki yardımseverliği,herkesin derdini paylaşması,hiç
kimseye hayır dememesi ve alçakgönüllülüğü ile bizlerin kalbinde yer etmişti.
Vefatından sonra bile ailesinin verdiği zor ama bir okadarda ulvi bir kararla dört
insana hayat verdi.Ailesini bu kararlarından dolayı kutlar, Necdet kardeşime
Yüce Tanrıdan rahmet dilerim.
Mekanın Cennet olsun sevgili kardeşim.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Topragın bol olsun abicim.Giderkende insanların yüzünü güldürdün dertlerine derman olsun ya helal olsun sana
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
51
verilmesi en güç karar ama ona ömür boyu dua edecek 4 insan ve onların ailesi, inanıyorum ki necdet abide mutludur bu tercihten mekanı cennet olsun ...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
sen hiç ölmedin ki.. Sen hala bizim yanımızdasın aramızdasın Güzel Abicim...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
necdet abi giderken bile sevindirdi insanları, bu güzel kararından dolayı da ailesini ayrıca kutluyorum
ama organ bağışı konusunda bir kaç şey eklemek istiyorum
eğer böyle bir niyetiniz varsa lütfen bu kararı hayatta iken belgeleştirmeyin
ailenize söyleyin, Allah gecinden versin size bir şey olursa vefattan sonra bu işlem yapılsın
sebebi ise şu
eğer hayatta iken bu kararı verir ve yine Allah korusun başınıza bir şey gelir de koma haline geçip makinaya bağlı kalırsanız direk fişinizi çekiyor hastaneler, yani imkanları sonuna kdar zorlamıyorlar, sebep sizden gelecek organlar
bu açıdan bu olayı ailenize söyleyin, necdet abinin ailesinin yaptığı gibi yapsınlar
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Necdet abinin ailesini kutluyorum. Böylesine zor ve sağduyulu bir kararı her aile veremeyebilir.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Necdet abinin ailesini yürekten kutluyorum. Çok insani bir karar verdiler ve 4 insanı hayata bağladılar... Helal olsun....
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
necdet abi giderken bile sevindirdi insanları, bu güzel kararından dolayı da ailesini ayrıca kutluyorum
ama organ bağışı konusunda bir kaç şey eklemek istiyorum
eğer böyle bir niyetiniz varsa lütfen bu kararı hayatta iken belgeleştirmeyin
ailenize söyleyin, Allah gecinden versin size bir şey olursa vefattan sonra bu işlem yapılsın
sebebi ise şu
eğer hayatta iken bu kararı verir ve yine Allah korusun başınıza bir şey gelir de koma haline geçip makinaya bağlı kalırsanız direk fişinizi çekiyor hastaneler, yani imkanları sonuna kdar zorlamıyorlar, sebep sizden gelecek organlar
bu açıdan bu olayı ailenize söyleyin, necdet abinin ailesinin yaptığı gibi yapsınlar

Evet böyle namussuzlar var, sırf onlar yüzünden organlarını bağışlamak istemeyen birsürü insan var :pr:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kaç gündür kazalar ölenler şehitler içim dayanmıyo artık ya :salut: Valla ağlayıp duruyorum :salut: Necdet abinin ailesini kutluyorum zor olsa da çok güzel bişey :pale: Hala günah olduğunu düşünüp bağışlamayı reddedenler var :pale:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
bence en doğrusunu yaptılar. burda hepimiz emanetiz gerçek olan tek şey ölüm. çoğumuz için her nekadar ölüm son olsada asıl başlangıç ölümdür.


fazla uzatmıyacam ailesini taktir ediyorum kendisininde mekanı cennet olsun.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
necdet abi giderken bile sevindirdi insanları, bu güzel kararından dolayı da ailesini ayrıca kutluyorum
ama organ bağışı konusunda bir kaç şey eklemek istiyorum
eğer böyle bir niyetiniz varsa lütfen bu kararı hayatta iken belgeleştirmeyin
ailenize söyleyin, Allah gecinden versin size bir şey olursa vefattan sonra bu işlem yapılsın
sebebi ise şu
eğer hayatta iken bu kararı verir ve yine Allah korusun başınıza bir şey gelir de koma haline geçip makinaya bağlı kalırsanız direk fişinizi çekiyor hastaneler, yani imkanları sonuna kdar zorlamıyorlar, sebep sizden gelecek organlar
bu açıdan bu olayı ailenize söyleyin, necdet abinin ailesinin yaptığı gibi yapsınlar

luxor emin misin abi?Onurlu bir doktor bunu nasıl yapar yaa:pr: Ben tüm organlarımı bağışladım bağışladığıma dair belgeyi de cüzdanımda taşıyorum eğer öyle birşey varsa yazıklar olsun .

Necdet abim de kendinden ve dolayısıyla ailesinden beklenen bir davranışla bağışlamış organlarını.Mekanı cennet olsun ailesine sabır dilerim.
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
necdet abi giderken bile sevindirdi insanları, bu güzel kararından dolayı da ailesini ayrıca kutluyorum
ama organ bağışı konusunda bir kaç şey eklemek istiyorum
eğer böyle bir niyetiniz varsa lütfen bu kararı hayatta iken belgeleştirmeyin
ailenize söyleyin, Allah gecinden versin size bir şey olursa vefattan sonra bu işlem yapılsın
sebebi ise şu
eğer hayatta iken bu kararı verir ve yine Allah korusun başınıza bir şey gelir de koma haline geçip makinaya bağlı kalırsanız direk fişinizi çekiyor hastaneler, yani imkanları sonuna kdar zorlamıyorlar, sebep sizden gelecek organlar
bu açıdan bu olayı ailenize söyleyin, necdet abinin ailesinin yaptığı gibi yapsınlar

Kazada hayatını kaybeden çok değerli Necdet abimize Allah rahmet eylesin...

Ailesine sabır ve başsağlığı dilerim ; mükkemmel bir karar verdiler...
Onu yaşatmaya devam ediyorlar...

..........................

Luxor kardeşim bu iş asla olmaz diyorum ben de...

Bir sağlıkçı olarak ; bunun mümkün olamayacağını söylemeliyim...

Fiş çekme olarak nitelendirdiğiniz bu karar tek bir hekim tarafından verilemez çünkü ekip onayı gerekir...

Beyin ölümü gerçekleşmeden müdahale söz konusu bile olmaz...

Saygılarımla...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
75
allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun necdet abimizin,1 necdeti kaybettik ama 4 necdeti kazandık,ailesini kutluyorum bu davranışından dolayı
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
uzun zamandır sitemize girip takip etmiyordum olan bitenleri ve bu gece necdet abimizin ölüm haberiyle yıkıldım şoktayım her ne kadar görüşüp tanışmasamda bu topiklerden tanır severdim o beyfendi yumuşak kalpli insanı...........necdet abicim mekanın cennet olsun işallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst