kazada kim haklı? sigorta kaç kusur verir bana?

Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
yol tek şerit evet bu motosiklet sürücüsü şeridinin ortasında gitmiyor şerit çizgisinden gidiyor videoda tam belli olmamış şerit çizgisinden gidiyorlardi birbirlerine çok yakınlardı sonra diğeri yoluna devam etti bu bi anda önüme kırdı orda dönebilirim gibi görünsede sağdada arkadaşı vardı ben ben tam sola kırdığımda direksiyonu önüme kırıyor ve yolun ortasında duruyor, sinyal vermiyor ayna kontrolu yapmıyor benmi kusurlu çıkarım anlamadım niye herkes suçu bende buluyor :D
Ne dememizi bekliyorsun?

Önünde ki motosiklete güm diye vurmuşsun, adam sol şeritte giderken durmuş, yavaşlamış sende gitmiş frensiz arkadan vurmuşsun. Yüzde yüz suçlusun.

Direksiyonu bir yere kırdığı yok. Neyin sinyalini, verecek adam zaten sol şeritte. Ayna kontrolü yapmıyormuş, arkamdan kim geliyor tanıdık mı diye kontrol yapsın? Tekrar söylüyorum yüzde yüz suç sende.
 
Katılım
2 Eyl 2024
Mesajlar
46
Ne dememizi bekliyorsun?

Önünde ki motosiklete güm diye vurmuşsun, adam sol şeritte giderken durmuş, yavaşlamış sende gitmiş frensiz arkadan vurmuşsun. Yüzde yüz suçlusun.

Direksiyonu bir yere kırdığı yok. Neyin sinyalini, verecek adam zaten sol şeritte. Ayna kontrolü yapmıyormuş, arkamdan kim geliyor tanıdık mı diye kontrol yapsın? Tekrar söylüyorum yüzde yüz suç sende.
yok be dayim %100 ben haklıymışıım rapor çıktı :D karşı tarafa 47/1-c kusurunu vermişler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst