Kaskonuz olsaydı kaskonuzdan motorun rayiç bedelini alırdınız gerisi ile kasko firması uğraşırdı.kazada %100 haklıyım karşı tarafın sigortasi yokmuş raporu alınca öğrendim motorum pert oldu ne yapmam gerekiyor şimdi
Şahsi fikrim yüzde yüz suç sende nasıl haklı çıktın şaşırdım neyse karşı tarafın sigortasız olması fazla önemli değil, sigortanın bu durumlar için bir fonu var paranı oradan alacaksın.kazada %100 haklıyım karşı tarafın sigortasi yokmuş raporu alınca öğrendim motorum pert oldu ne yapmam gerekiyor şimdi
Herif forumla kafa buluyor.Şahsi fikrim yüzde yüz suç sende nasıl haklı çıktın şaşırdım neyse karşı tarafın sigortasız olması fazla önemli değil, sigortanın bu durumlar için bir fonu var paranı oradan alacaksın.
Sistem nasıl işliyor bilmiyorum.
KTK 47/1 C Maddesi
Karayolları Trafik Kanunu’nun 47. Maddesinde “ Trafik İşaret ve Kurallarına Uyma Zorunluluğu” başlığı düzenlenmiştir.
Madde 47 – Karayollarından faydalananlar aşağıdaki sıralamaya göre;
a) Trafiği düzenleme ve denetimle görevli trafik zabıtası veya özel kıyafetli veya işaret taşıyan diğer yetkili kişilerin uyarı ve işaretlerine,
b) Trafik ışıklarına,
c) Trafik işaret levhaları, cihazları ve yer işaretlemeleri ile belirtilen veya gösterilen hususlara,
d) Trafik güvenliği ve düzeni ile ilgili olan ve yönetmelikte gösterilen diğer kural, yasak, zorunluluk veya yükümlülüklere,
Uymak zorundadırlar.
dün 75ti kusur oranı bugün 100 olmuşHerif forumla kafa buluyor.
Diğer başlıkta karşı taraf 47/1-c'den kusurlu bulunmuş diyordu. Olayın 47. maddeyle uzaktan yakından ilgisi yok.
orda da "75% kusur bana verdiler" diyordu.dün 75ti kusur oranı bugün 100 olmuş![]()
bana polis öyle dedi raporu alınca %100 çıktıorda da "75% kusur bana verdiler" diyordu.
sanırsın ki teyyip çalıyor.
Osman emmi bu troller hakkında bir iki kelime yazacaktım ama neyse boş ver dedim.Herif forumla kafa buluyor.
Diğer başlıkta karşı taraf 47/1-c'den kusurlu bulunmuş diyordu. Olayın 47. maddeyle uzaktan yakından ilgisi yok.