kazada %100 haklıyım karşı tarafın sigortasi yok

Katılım
2 Eyl 2024
Mesajlar
46
kazada %100 haklıyım karşı tarafın sigortasi yokmuş raporu alınca öğrendim motorum pert oldu ne yapmam gerekiyor şimdi
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
kazada %100 haklıyım karşı tarafın sigortasi yokmuş raporu alınca öğrendim motorum pert oldu ne yapmam gerekiyor şimdi
Kaskonuz olsaydı kaskonuzdan motorun rayiç bedelini alırdınız gerisi ile kasko firması uğraşırdı.
Şimdi sanırım bir avukat bulup dava açmanız falan gerekecek.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
kazada %100 haklıyım karşı tarafın sigortasi yokmuş raporu alınca öğrendim motorum pert oldu ne yapmam gerekiyor şimdi
Şahsi fikrim yüzde yüz suç sende nasıl haklı çıktın şaşırdım neyse karşı tarafın sigortasız olması fazla önemli değil, sigortanın bu durumlar için bir fonu var paranı oradan alacaksın.

Sistem nasıl işliyor bilmiyorum.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Şahsi fikrim yüzde yüz suç sende nasıl haklı çıktın şaşırdım neyse karşı tarafın sigortasız olması fazla önemli değil, sigortanın bu durumlar için bir fonu var paranı oradan alacaksın.

Sistem nasıl işliyor bilmiyorum.
Herif forumla kafa buluyor.
Diğer başlıkta karşı taraf 47/1-c'den kusurlu bulunmuş diyordu. Olayın 47. maddeyle uzaktan yakından ilgisi yok.

KTK 47/1 C Maddesi​

Karayolları Trafik Kanunu’nun 47. Maddesinde “ Trafik İşaret ve Kurallarına Uyma Zorunluluğu” başlığı düzenlenmiştir.

Madde 47 – Karayollarından faydalananlar aşağıdaki sıralamaya göre;

a) Trafiği düzenleme ve denetimle görevli trafik zabıtası veya özel kıyafetli veya işaret taşıyan diğer yetkili kişilerin uyarı ve işaretlerine,
b) Trafik ışıklarına,
c) Trafik işaret levhaları, cihazları ve yer işaretlemeleri ile belirtilen veya gösterilen hususlara,
d) Trafik güvenliği ve düzeni ile ilgili olan ve yönetmelikte gösterilen diğer kural, yasak, zorunluluk veya yükümlülüklere,

Uymak zorundadırlar.
 
Katılım
2 Şub 2013
Mesajlar
155
Hazine bakanlığını arayıp destek isteyebilirsiniz. Hatırladığım kadarıyla siz yaptırıp yapılan işlemlerin fotoğrafları ve faturası ile birlikte müraacat da bulunuyorsunuz.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Herif forumla kafa buluyor.
Diğer başlıkta karşı taraf 47/1-c'den kusurlu bulunmuş diyordu. Olayın 47. maddeyle uzaktan yakından ilgisi yok.
Osman emmi bu troller hakkında bir iki kelime yazacaktım ama neyse boş ver dedim.

Onlar işletsin, biz işleyelim.

Demek ki onlar da öyle mutlu oluyor, mutluluklarına engel olmayalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst