Kaza yaptım .

Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
Dostum büyük geçmiş olsun inşallah bir gün taksici ve dolmuşçularda tarfik kurallarına uymayı öğrenirler ben şimdiye kadar çarpmadım taksi veya dolmuşa ama skuter da çok iki frene asılıp ayağa bile kalktığım oldu:)
Bu kural tanımaz arkadaşlarımızın hepsine en kısa zamanda umarın önü sert - bükülmez aliminyum alaşımlı kaplamalı bir hummer denk gelir de, bakalım o zaman da böyle delikanlılık yapabilcekler mi ? inanın çok merak ediyorum biz gariban motorculara yada arabasını yeni almış insanların önüne direksiyon kırmak kolay tabiki; aynı delikanlılığı hummer'a yada hummer pahalı derseniz bi ıveco 50nc'ye yapabilcekler mi ? gerçekten çok merak ediyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst