Kaza yaptım .

REC

Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
13
Geçmiş olsun.. trafikte ne yazıkki 2 tekerleklileri algılayamıyor sürücüler..o yüzden bizler daha dikkatli olmalıyız :wiinkk:
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Büyük geçmiş olsun, ne kadar usta olursak olalım trafikte sürekli dikkat gerekli. Hatta biz 2tekerler 4tekerler yerine de düşünüp hareket etmemiz gerekli...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst