Kaza yaptım .

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
bugün ben de yaptım ama ben kimseye çarpmadım , veya çarpmadı kendi kendime yoldaki küçük bir çukur mu desem veya anlık şu arabayı bir geçiyim mi derken arka tarafım sola doğru yattı dizimde bir çızik oluştu aynı 2. şeyi yaşıyorum... tahminimce yanlış frene dokundum...
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
geçmiş olsun diyeceğim, fakat geçmiş olacak birşey yok şükür ne sende ne motorunda.

böyle ufak kazalar olur, dert etme ve keyfinini kaçırma.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmıs olsun
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun eray :rendeer: aman dikkat et gözünü sevem...tekrarlanmaması dileğimle tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum inş en kötü atlatmış olduğun olacağın kaza bu olmuş olur...

Allah Beterınden Esırgesın...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
dostum geçmiş olsun... koruma demirleri işe yaramış belli ki. Umarım bir daha kullanmazsın onları:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst