arkadaşlar hepinize çok teşekkür ediyorum üzerimde özel olarak motor montu yoktu henüz alamadım ama onun kadar sağlam bir mont vardı o olmasaydı zaten her tarafımda sıyrıklar olurdu o önledi . valla hayrına gitçem düştüğüm yerdeki taşları temizlicem başkaları düşmesin aman arkadaşlar dikkatli olalım Allah hepimizi korusun...resimleri ilk mesajıma ekliyorum