kaza yaptım :(

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. Kaskının fotoğrafını çekersen ve burada sergilersen sevinirdim.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
arkadaşlar hepinize çok teşekkür ediyorum üzerimde özel olarak motor montu yoktu henüz alamadım ama onun kadar sağlam bir mont vardı o olmasaydı zaten her tarafımda sıyrıklar olurdu o önledi . valla hayrına gitçem düştüğüm yerdeki taşları temizlicem başkaları düşmesin aman arkadaşlar dikkatli olalım Allah hepimizi korusun...resimleri ilk mesajıma ekliyorum
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Geçmiş olsun sıkma canını sana bişey olmasın motor bu eskisi gider yenisi gelir, takdir Allahındır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst