Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 19 Nis 2007
- Mesajlar
- 270
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düzgün bi şekilde yolumda gidiyodum daha doğrusu yan sehpaları yere değdirmeye çelışıyodum sakin bi yoldu yaya vea polis olmasın die 5.30 gibi fln dolaşıyodum motorla maalum çokta sıcak olyo gündüzleri e oda var tabi ya geziyodum işte yatma alıştırmaları fln yapıyodum tekeri yakıp ani kalkışlara hazırlanıyodum tam alıştırmalar bitti eve gitcem saat 70 gbi fln evin yolunu tutmuyşum önüme bi köpek çıktı hız 80 fln fazla gitmiyom sağa kaçtım dedim gider yoldan ama elciği bıraktım gaz vermiyom hızı da kesmee çalışıyom mesafem vardı durabilirdim ama durmak istemedim çünki baya bi mesafe vardı ii ce kaçtı yolun soluna yavaşladım tam geçiyodum bi önüme fırladı ben hemen sağa kırdım sağa yattım motorun solu arkası atmasın kaymasın die ama çakıl işte motorun sağ taraf pert grenajlar gitti yan sehpaları nikelajlatmıştım çizildi hep:salut: önemli değilde kafam çöp kutusuna çarptı kask işte korudu yine :mrgreen: sağ ayağım haala çok acıyo basamıyorum doktorada gitmek istemiyorum ama basamıyorum çok acıyo bizimkiler memur sabah gidiyolar 5 6 gibi geliyolar idare ediyorum ama resmen topallıyorum ne yapıcam bilmiyorum ya hep böle kalırsam ama olsun önemli değil motorum en azından haala aydınlatması ve frenleri çalışyor ve start butonuna bastımı çalışıyor:queen::queen::queen::queen: ve ben haala bu ayakla motor sürüyorum
çünkü gerçekten çok seviyorum ama sabaha göre çok çok ii aeyağım yinede haala acıyo azda olsa ama morluklar geçmedi hala söylesem çok kızcaklar hemde motoru dakkasında satarlaar ama ben onların bunu yapmasını istemiyorum ne yapmalıyım sizce ya ooooooooooof offffffff
r:
r:
r:
r:
r:
Moderatör tarafında düzenlendi:
MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.