Kaza yaptım

sizce bizimkilere söylemelimiyim söylersem motoru satarlar ve hemen doktora götürüler


  • Kullanılan toplam oy
    36
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düzgün bi şekilde yolumda gidiyodum daha doğrusu yan sehpaları yere değdirmeye çelışıyodum sakin bi yoldu yaya vea polis olmasın die 5.30 gibi fln dolaşıyodum motorla maalum çokta sıcak olyo gündüzleri e oda var tabi ya geziyodum işte yatma alıştırmaları fln yapıyodum tekeri yakıp ani kalkışlara hazırlanıyodum tam alıştırmalar bitti eve gitcem saat 70 gbi fln evin yolunu tutmuyşum önüme bi köpek çıktı hız 80 fln fazla gitmiyom sağa kaçtım dedim gider yoldan ama elciği bıraktım gaz vermiyom hızı da kesmee çalışıyom mesafem vardı durabilirdim ama durmak istemedim çünki baya bi mesafe vardı ii ce kaçtı yolun soluna yavaşladım tam geçiyodum bi önüme fırladı ben hemen sağa kırdım sağa yattım motorun solu arkası atmasın kaymasın die ama çakıl işte motorun sağ taraf pert grenajlar gitti yan sehpaları nikelajlatmıştım çizildi hep:salut: önemli değilde kafam çöp kutusuna çarptı kask işte korudu yine :mrgreen: sağ ayağım haala çok acıyo basamıyorum doktorada gitmek istemiyorum ama basamıyorum çok acıyo bizimkiler memur sabah gidiyolar 5 6 gibi geliyolar idare ediyorum ama resmen topallıyorum ne yapıcam bilmiyorum ya hep böle kalırsam ama olsun önemli değil motorum en azından haala aydınlatması ve frenleri çalışyor ve start butonuna bastımı çalışıyor:queen::queen::queen::queen: ve ben haala bu ayakla motor sürüyorum:) çünkü gerçekten çok seviyorum ama sabaha göre çok çok ii aeyağım yinede haala acıyo azda olsa ama morluklar geçmedi hala söylesem çok kızcaklar hemde motoru dakkasında satarlaar ama ben onların bunu yapmasını istemiyorum ne yapmalıyım sizce ya ooooooooooof offffffff:pr::pr::pr::pr::pr:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bence bir an önce mesajını editle.....Kocaman koyu harfle yazmak ban sebebi...Birde siteden olma...:p
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Motosikleti ilk defa yatıran kişi sen değilsin herhalde bu alemde.Halden anlayan hiç bir motorcu da gülmez bu duruma. Gülerse de daha beteri başına gelir, inan buna.

Hafif bir durumsa belli etmeyebilirsin ama yine de söylemeni öneririm. Otomobil ile kaza yapanlar daha çok ve hiç kimse bunu gizlemiyor.Kaza yapanın aracını satmayı da aklından geçirmiyor.

Geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Bence bir an önce mesajını editle.....Kocaman koyu harfle yazmak ban sebebi...Birde siteden olma...:p

kesinlikle düzelt mesajını,
ayrıca muhakkak ailene söyle, bahsettiğin sorun büyük olabilir ve ilerde bırak motor kullanmayı yürümeni bile engelleyebilir
sağlıkla sorun olmaz
ve ailene söylemekten çekinme, bu onların sana güvenini arttırır.yalan süylersen ve ortaya çıkarsa daha kötü olur ki illaki ortaya çıkar emin ol...
tekrar geçmiş olsun...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Geçmiş olsun
Küçük kardeşim aynı olay benim başımada geldi.Gece yarısı yola cıktım ewde beni bekliyorlardı bende kaza yaptım :S
O gece farkettirmeden yataga kadar gittim ancak ertesi gün söyledim:cat:
İyikide geldigim gibi benim kaza yaptıgımı ögrenmediler yoksa bizimkiler bayılabilirdi:wiinkk:
Sende bir an önce söyle ve doktora gidin:cat: Bu arada bunda gülünecek birşey yok kaza herkesin başına gelebilir:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu arada unutmuşum...Geçmiş olsun.....Ailenden habersiz olmaz....
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun...ama en kısa zamanda doktora git...ailenden saklıcak bişeyde yok...çok anormal bi durum yaşamamışsın herkes düşer motordan...büyük sözü dinle...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
311
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle geçmiş olsun sana bir tavsiyem var küçük kardeşim bence sen al bir tane bakkal motoru onunla antrenman yap daha güvenli fazla hız allah göstermesin başına iş açar dikkat et tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
geçmiş olsun. yaşın küçük daha hem ehliyet yok hem motor büyük belki dedikleri gibi 50 lik küçük bir BAKKAL motoru gibi bişi olsa onla trafiğe çıkmadan hiç değilse ehliyet yaşın gelene kadar geniş alanlarda tecrübe edinebilirsin. Gerçi sende yamaha R6 yokmuydu yahu. neyse tekrar geçmiş olsun küçük yaştaki tecrübeler daha faydalı olur hiç değilse.
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
qwertyuıop,öncelikle geçmiş olsun.Motosiklet kullanma yaşına sahip biri olmadığın için motosiklet kullanman zaten bir suç niteliği taşıyor.Ailene kaza yaptığını söyle tabi ki,doktora da git biran önce.

 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Yazı boyutu düzeltilmiş,başlık olması gerektiği hale getirilmiştir.Mesajlarını bundan sonra daha düzgün yaz,her mesajın bir garip.Ne imla kurallarını önemsiyorsun ne de MT nin kurallarını.Bu mesaj sana bir uyarıdır,tekrarı halinde direkt olarak cezai işlem uygulanacaktır.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
qwertyuıop
geçmiş olsun kardeşim.. şimdi öncelikle hiç kimse sana gülmez ve bu herkesin başına gelebilir. saklayarak ne elde edebilirsin demiyorum. çünkü bende bi keresinde düşüp saklamıştım. futbol oynarken oldu demiştim sorunca da.. ama ben senin gibi ciddi bi şekilde düşmedim 10 km ile gidiyodum o sırada. yine de büyük ağrılar acılar çektim. onun için biran önce söyle . satarlarsa bu senin yararına. çünkü daha motosiklete binmen yasal suç.. en azından trafige çıkman..
:cat:
saygılar sevgiler...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
selam öncelikle geçmiş olsun, bu sana ders olsun ne zaman ne olacağı belli değildir ve her zaman 2 teker üzerinde olduğunu unutma. eğer senin ailen de çok pimpirikli ise ve gerçekten çok çok üzüleceklerse söylemeyebilirsin (olay geçtikten sonra söylersin)ama mutlaka ve mutlaka doktora git al bir arkadaşını ve filmini çektir devlet hastanesi 10-15 YTL ye halledilir kırık çıkık var mı öğrenirsin, eğer ödem yaparsa ayağın davul gibi olur, ödem için krem ve ilaç veriliyor haberin olsun. Sağlık şakaya gelmez ben de ayak baş parmağımı incittim ve eşimin ayak bileği şişmişti sorun olmadı ama 1 sene sonra bile sızladığı oluyor ileride de motora binmek istiyorsan daha da önemlisi sağlığından olmamak için muhakkak doktora başvur.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
geçmiş olsun umarım bunlardan kendine bir ders çıkartırsın ve tedavinide
yaptır bir an önce.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun kardeşim...sağlıktan daha önemli bişey yok...boşver motoru...ALlah korusun ayaklar çok önemli...gencsin daha...önemse sağlığını...
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
48
Geçmiş olsun.

Yaşın 13 ..
Bir ara R6 kullandığını söylemiştin.
Şimdi 150 lik scooter'la yan sehpaları yere değirmeye çalışıyorsun.

Napıyorsun ??? :silent:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Geçmiş olsun ; Motoru felan düşünme bence :) Git söyLe annene o da baba na söylesin :) Hemen babana sölemee :) anlarsın yaa :p
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
geçmiş olsun motor sağlığından daha önemli değil...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst