Kaza Yaptım ! :(

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
çok geşmiş olsun arkadaşım, allahtan daha fazla hasar olmamış.
Korumaların önemi gerçekten büyük, yazlık eldiven ve ceket alamadım henüz ve hala kışlık ceketi iç astarını çıkartıp eldivenlerimi ve dizliklerimi takıp çıkıyorum. terliyorum bazen ama ter kurur sonuçta elbet. Kimileri gerçekten bişeyden anlamadıkları ya da hiç düşmedikleri kaza yapmadıkları için gülüyorlar ama ben onlara daha çok gülüorum içimden.
insan bi kere düşünce anlıyor asvalt ile temasın vücuttaki hissini ve hasarlarını.
tekrar geçmiş olsun, benim de arka far kırık çelik tellerle tutturdum öle takılıyom şimdilik, hasar mala gelsin önemli değil.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
geçmiş olsun bundan sonra hep dikat tam dikat malum burası istanbul nezaman ne çıkaca beli deyil
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gecmis olsun.☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
geçmiş olsum dostum.
maalesef istanbul böyle kimse kimseyi düşünmez her gün ver her saat hattaa geçtiğin yer güvenli deildil.
birkere daha geçmiş olsun..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Herkese çok teşekkür ediyorum... Çok saolun...

Hepimize kazasız belasız keyifli sürüşler... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst