Hehe seni anlayan birilerine açıldıgında rahatlıyorsun gerçekten:cat:Herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar... Bu şekilde kazanın şokunu daha kolay atıyorum üzerimden...
Çok geçmiş olsun, böyle ufak sıyrıklarla atlatmış olmana sevindim, insanların duyarsızlığı ise ciddi can sıkıcı bir durum. Bu arada merak ettim, kazadan sonra ne yaptın? motoru kaldırıp yola devam mı ettin yoksa sen hastaneye motorda çekiciyle mi gitti? Aslında merak ettiğim allah göstermesin bu tür durumlar başımıza geldiğinde nasıl davranmalıyız, ne yapmalıyız? onu öğrenmek istiyorum.
çok tşk ederim arkadaşlar çok saolun ...
tencere fren yapmadım motoru yatırmıştım o sırada farketmemle üzerine gelmem bir oldu... birikintiyle temasa geçince olanlar oldu...![]()