Kaza Yaptım ! :(

Katılım
3 May 2007
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşım...allah beterinden saklasın
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
çok geçmiş olsun allah korumuş ...
her ne kadar buradan okusakta korumanın önemini bazı anlar gerçekten istemiyoruz koruma takmayı ; bizler isterim ki senin gibi tecrube yaşayarak anlamayız güvenliğin önemini ; kafamızda yer eder korumanın önemi !!!!!
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar... Bu şekilde kazanın şokunu daha kolay atıyorum üzerimden...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Büyük geçmiş olsun arkadaş. Korumaların kıymeti belki bir kere lazım olduğunda anlaşılıyor hakjlısın. Kazasız belasız sürüşler:cat:
 
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
73
geçmiş olsun büyük kaza atlatmışın doğrusu artı bacak ve diz korumalıklarıda çok önemli . . . . (full koruma olupta diz bacak koruması olmadığı için 1 yıldır bacağın kaynamasını bekleyen motorcu arkadaşım var )
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar... Bu şekilde kazanın şokunu daha kolay atıyorum üzerimden...
Hehe seni anlayan birilerine açıldıgında rahatlıyorsun gerçekten:cat:

Sonuçta bi motorcuyu kim en iyi anlar Oda başka bir motorcudur degil mi:):)
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Çok geçmiş olsun, böyle ufak sıyrıklarla atlatmış olmana sevindim, insanların duyarsızlığı ise ciddi can sıkıcı bir durum. Bu arada merak ettim, kazadan sonra ne yaptın? motoru kaldırıp yola devam mı ettin yoksa sen hastaneye motorda çekiciyle mi gitti? Aslında merak ettiğim allah göstermesin bu tür durumlar başımıza geldiğinde nasıl davranmalıyız, ne yapmalıyız? onu öğrenmek istiyorum.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
geçmiş olsun kardeş cana geleceğine mala gelsin sende bişi yoksa takma kafana
 
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
73
Çok geçmiş olsun, böyle ufak sıyrıklarla atlatmış olmana sevindim, insanların duyarsızlığı ise ciddi can sıkıcı bir durum. Bu arada merak ettim, kazadan sonra ne yaptın? motoru kaldırıp yola devam mı ettin yoksa sen hastaneye motorda çekiciyle mi gitti? Aslında merak ettiğim allah göstermesin bu tür durumlar başımıza geldiğinde nasıl davranmalıyız, ne yapmalıyız? onu öğrenmek istiyorum.


bir ara gazetede okumuştum 444 0 911 bulundunuz noktaya en yakın nerde ambulans varsa direk çağırıyorsunuz:cat:. . . hiç kullanmadım allah kimseyede kullanmayı göstermesin
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
83
kardeşim yakın zmnda aynı şeyleri yaşamış biri olarak çok geçmişl olsun diyorum allah kımsenın tekerini ters döndürmesin
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Çok geçmiş olsun ErTech.. Neyseki sende ciddi bi sorun yok.. Acil şifalar..

Yalnız bişey sorucam , motor sadece kaygan zemine girdiği içinmi kayma yaptı yoksa kaygan zemini farkettiğinde hız düşürmek için fren yapıp , o bölgeye frenlemi girdin...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
çok tşk ederim arkadaşlar çok saolun ...

tencere fren yapmadım motoru yatırmıştım o sırada farketmemle üzerine gelmem bir oldu... birikintiyle temasa geçince olanlar oldu... :(
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
3
Öncelikle çok geçmiş olsun,Allah korumuş.Korumalar kışın genelde giyiliyor hem de fazlasıyla.Yazında sıcak diye ya da kıyafeti bozuyor diye giyilmiyor.Ama unutmayın arkadaşlar motorumuzun kaportası bizleriz.
Motor bir keyif ve zevk aracıdır.Ancak ekipmanların olmaması,aşırı hız ve dikkatsiz girilen virajlar nedeniyle bir ölüm makinesi olabilir.Lütfen dikkat edelim,bu yaz tüm motorcular olarak seneye de aynı kadroyla hatta daha da çoğalarak girelim.
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
burası türkiye olayı bu gün benim de başımı derde sokuyordu ucuz kurtuldum..her gün geçtiğim yol olayı. adamlar kazdıkları kanalın üzerine sermişler bi güzel mıcırı hem de bol kepçe. neyseki ikimiz de sağlamız ( hyo ve ben )
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
çok tşk ederim arkadaşlar çok saolun ...

tencere fren yapmadım motoru yatırmıştım o sırada farketmemle üzerine gelmem bir oldu... birikintiyle temasa geçince olanlar oldu... :(


Motorda en çok canımı sıkan olay bunlar.. Yani yapabileceğin , kendini eğitebileceğin bi durum değil.. Elinden gelen hiç bişey yok.. Virajdalardaki yağ birikintilerini kaç kez zamanında farkedebilirsinki.. Bir kere kaçırırsan başına bu geliyor.. Umarım olayın stresini en kısa zamanda üzerinden atarsın.. Üzdün bizi :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst