Kaza yaptım! Yayaya vurdum ya da o bana vurdu.

Katılım
16 Şub 2017
Mesajlar
159
Merhaba,

Bugün çift şeritli yolda 50km hızla giderken kaldırımda duran çocuk birden koşarak yola atladı. Beni görmüştü böyle bir hareket yapmaz diye düşünmüştüm hazırlıksız yakalandım. Aramızda çok az mesafe vardı fren kurtarmazdı çocuğa direk vurmak istemedim o yüzden gazı açtım kontra verdim sıyırmaya çalıştım ama pek işe yaramadı. Çocuğa kafalama girmedim ama yandan vurdum, daha doğrusu o bana vurdu. Ayna, ayaklık, egzoz ve gidon topuzum vurdu. Vurmasıyla ikimizde savrulduk. Ben savruldum, toplamaya çalışırken diğer tarafa savruldum ama düşmedim. Aynaya baktığımda çocuk yerdeydi. Ne yapacağımı bilemedim hemen yanına gittim. Korkmuştu. Bir şeyin var mı diye sordum ama o korkudan "abi motoruna bir şey olmadı" dedi motora bakarak. "s..... et motoru sende bir şey var mı" dedim. Motor aklımın ucuna bile gelmedi, bir şey olmamıştır inşallah diye düşündüm. Bir şey olmadığını söyledi, ayaklığım kaval kemiğine gelmiş ufak bir yara bırakmış o kadar. 3-4 defa hastaneye götürmek için ısrar etsemde kabul etmedi. Çevreye toplananlar falan baktı bir şeyi yok dediler. Çocuk zaten korkudan gitmek istiyordu kalabalıkta sıvıştı gitti.

Ne kadar dikkatli olursanız olun sokak aralarına ve otomobil aralarına dikkat edin. Çarptığım çocuk 12-13 yaşında böyle bir hatayı yapmaması gereken yaşta birisiydi. Panik yapsam veya daha hızlı olsam bir ömür vicdan azabıyla yaşamak zorunda kalabilirdim. Siz siz olun dikkatli olun.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
2007de kırmızıda yola atlayan bir amcaya vurmuştum hastanelik olmuştu (ben götürmüştüm taksi ile) aman Allah kimsenin başına vermesin o anı.. Geçmiş olsun..
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Geçmiş olsun.

Herkese öneri-tavsiye. Böyle durumlarda karşıdaki kişinin ne istediği, ne söylediği, ne hissettiği mühim değil. Şokta çünkü. Muhakkak ambulans çağırın, hastaneye götürülmesini sağlayın. Polis çağırıp tutanak tutturun. Tamam yarım gününüz rezil olur.

Ama o çocuğa Allah korusun bir şey olsa, yolda iç kanamadan ölse mesela, 2 sıkıntı ortaya çıkar;

1- Niye hastaneye götürmedim kaynaklı vicdan azabı,
2- Emniyeti, adliyesi size çarpıp kaçmış muamelesi yapar, canınıza okurlar yani.

Bu yüzden, her şekilde darbeye maruz kalan kişinin doktor kontrolünden geçmesi şart, emniyete haber verilerek, rapor tutturulması ise kanuni bir zorunluluk. Hatta cezası bile var. Aracın başında polisi beklemek zorundasınız.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
En çok yapılan hata.
Karşınizdaki hakkında "böyle bir hata yapmaz heralde" diye düşünürken çat diye yapması ve kendinizi yerde bulmanız.
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Ucuz atlatmissiniz çocuğa bir şey olmaması büyük şans
Sizin düşmemeniz de aynı şekilde panik freni yapsanız belki bodoslama girerdiniz.bu cocuklar cok hareketli oluyor. Ozellikle ilkokul dagilma saatlerinde felan ayri bir dikkatli olmak lazim sehirici trafiginde. tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
152
Keşke o şekilde gitmesine izin vermeseydiniz. Çocuğun fikirleri bu durumda çok önemli değil. çünkü o anki şok , korku ve olayın sıcaklığı ile birşey hissetmeyecektir. Bu gibi durumlarda karşı taraf istemese dahi mutlaka hastaneye götürün.
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
Yayalarimiz motorun yaklasmasini bekler iyice yaklasinca da yola atlar. İkinize de gecmis olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Çok geçmiş olsun.

Allah beterlerinden muhafaza etsin.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Geçmiş olsun.

Herkese öneri-tavsiye. Böyle durumlarda karşıdaki kişinin ne istediği, ne söylediği, ne hissettiği mühim değil. Şokta çünkü. Muhakkak ambulans çağırın, hastaneye götürülmesini sağlayın. Polis çağırıp tutanak tutturun. Tamam yarım gününüz rezil olur.

Ama o çocuğa Allah korusun bir şey olsa, yolda iç kanamadan ölse mesela, 2 sıkıntı ortaya çıkar;

1- Niye hastaneye götürmedim kaynaklı vicdan azabı,
2- Emniyeti, adliyesi size çarpıp kaçmış muamelesi yapar, canınıza okurlar yani.

Bu yüzden, her şekilde darbeye maruz kalan kişinin doktor kontrolünden geçmesi şart, emniyete haber verilerek, rapor tutturulması ise kanuni bir zorunluluk. Hatta cezası bile var. Aracın başında polisi beklemek zorundasınız.

Bende hemen yazmayı düşündüm siz zaten yazmışsınız.Aynen katılıyorum.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Ucuz atlatmışsınız. Geçmiş olsun her ikinize de. Aynı zamanda da "gerçek bir çocuğa çarpma kazasına" karışmışsınız... Bunun sahtesi de mi oluyor kısmını anlatayım:

Nispeten dar sokakta ve park, yürüyüş alanı gibi karşıdan karşıya geçişin doğal olacağı uygun bir yol kenarında çocuk ve onu yönlendiren yetişkin veya yetişkinler soteye yatarlar...

Örneğin Beykoz tarafında, sahil boyunca giderken, zorunlu olarak iç kısma dönüp park gibi bir alanın kenarından geçtiğiniz güzergahta...

Siz son derece düşük bir hızda güneşli bir haftasonu arabanızla nispeten tenha bir trafikte seyir halindeyken, ve yolu da takip ederken...

Solda ağacın altında bir yetişkinin yanındaki çocuğu da çok önceden farkedip, karşıdan karşıya geçmek için trafiğin boşalmasını sabit bir vaziyette durarak beklediklerini görerek önünüze bakıp yolunuza devam ederken...

Çocuk zıpkın gibi koşar gelir şoför tarafından kapınıza hafifçe patlatır!

Tabii ki durulur. Düşük hızda olunduğundan çocukta bir şey yoktur. Arabada da bir şey yoktur; kapı falan yamulmamıştır; o kadar düşük bi çarpma yani...

Ve çocuğun yaptığı salaklığa yanındaki yetişkin de bir şey diyemediğinden, yola devam edilir.

Olan şudur:

Gerizekalı çocuk salise farkıyla kendini arabanın önüne atmayı başaramamıştır!

Salise farkıyla, kendini arabanın sol önüne altında kalmayacak şekilde ama çarparak yere düşecek kadar kenarından atmayı başarabilmiş olsa; ohoo, al başına belayı... (Düşük hızda, çocuğa muhtemelen ciddi anlamda bir şey olmayacaktır, ama iş acı parası vs. uzayıp gidebilecektir muhtemelen)...

Bu olayda, çocuk harbiden gerizekalıca yan kapıya bariz bir şekilde kendini atmış olduğundan, bir şey çıkmadı...

Bu tür "çetelere" karşı uyanık olmakta fayda var.

Tekrar geçmiş olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
92
Banada oluyodu az kalsın 2 saat önce. Caddede 40/50 ile gidiyorum. Yol bomboş arkam önüm. Gerizekalı barzo önüme koşarak atladı. Mesafe azdı o an fren basamadım o geçti salise sonra ben geçtim. Öyle bi oluyor ki şu olaylarda kitleniyorum. Kontra aklımdan siliniyor sanki bunu çözmem lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst