- Katılım
- 16 Şub 2017
- Mesajlar
- 159
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Bugün çift şeritli yolda 50km hızla giderken kaldırımda duran çocuk birden koşarak yola atladı. Beni görmüştü böyle bir hareket yapmaz diye düşünmüştüm hazırlıksız yakalandım. Aramızda çok az mesafe vardı fren kurtarmazdı çocuğa direk vurmak istemedim o yüzden gazı açtım kontra verdim sıyırmaya çalıştım ama pek işe yaramadı. Çocuğa kafalama girmedim ama yandan vurdum, daha doğrusu o bana vurdu. Ayna, ayaklık, egzoz ve gidon topuzum vurdu. Vurmasıyla ikimizde savrulduk. Ben savruldum, toplamaya çalışırken diğer tarafa savruldum ama düşmedim. Aynaya baktığımda çocuk yerdeydi. Ne yapacağımı bilemedim hemen yanına gittim. Korkmuştu. Bir şeyin var mı diye sordum ama o korkudan "abi motoruna bir şey olmadı" dedi motora bakarak. "s..... et motoru sende bir şey var mı" dedim. Motor aklımın ucuna bile gelmedi, bir şey olmamıştır inşallah diye düşündüm. Bir şey olmadığını söyledi, ayaklığım kaval kemiğine gelmiş ufak bir yara bırakmış o kadar. 3-4 defa hastaneye götürmek için ısrar etsemde kabul etmedi. Çevreye toplananlar falan baktı bir şeyi yok dediler. Çocuk zaten korkudan gitmek istiyordu kalabalıkta sıvıştı gitti.
Ne kadar dikkatli olursanız olun sokak aralarına ve otomobil aralarına dikkat edin. Çarptığım çocuk 12-13 yaşında böyle bir hatayı yapmaması gereken yaşta birisiydi. Panik yapsam veya daha hızlı olsam bir ömür vicdan azabıyla yaşamak zorunda kalabilirdim. Siz siz olun dikkatli olun.
Bugün çift şeritli yolda 50km hızla giderken kaldırımda duran çocuk birden koşarak yola atladı. Beni görmüştü böyle bir hareket yapmaz diye düşünmüştüm hazırlıksız yakalandım. Aramızda çok az mesafe vardı fren kurtarmazdı çocuğa direk vurmak istemedim o yüzden gazı açtım kontra verdim sıyırmaya çalıştım ama pek işe yaramadı. Çocuğa kafalama girmedim ama yandan vurdum, daha doğrusu o bana vurdu. Ayna, ayaklık, egzoz ve gidon topuzum vurdu. Vurmasıyla ikimizde savrulduk. Ben savruldum, toplamaya çalışırken diğer tarafa savruldum ama düşmedim. Aynaya baktığımda çocuk yerdeydi. Ne yapacağımı bilemedim hemen yanına gittim. Korkmuştu. Bir şeyin var mı diye sordum ama o korkudan "abi motoruna bir şey olmadı" dedi motora bakarak. "s..... et motoru sende bir şey var mı" dedim. Motor aklımın ucuna bile gelmedi, bir şey olmamıştır inşallah diye düşündüm. Bir şey olmadığını söyledi, ayaklığım kaval kemiğine gelmiş ufak bir yara bırakmış o kadar. 3-4 defa hastaneye götürmek için ısrar etsemde kabul etmedi. Çevreye toplananlar falan baktı bir şeyi yok dediler. Çocuk zaten korkudan gitmek istiyordu kalabalıkta sıvıştı gitti.
Ne kadar dikkatli olursanız olun sokak aralarına ve otomobil aralarına dikkat edin. Çarptığım çocuk 12-13 yaşında böyle bir hatayı yapmaması gereken yaşta birisiydi. Panik yapsam veya daha hızlı olsam bir ömür vicdan azabıyla yaşamak zorunda kalabilirdim. Siz siz olun dikkatli olun.