kaza yaptım fakat yardımız gerekiyor

Katılım
4 May 2016
Mesajlar
7
Merhaba 06.06.2016 tarihinde çalıştığım şirketin motosikletiyle kaza geçirdim kaza ise sağ şeritten giderken 50-60km hızla aniden aracın sağ şeride kırmasıyla gerçekleşti çarpma etkisiyle havada 2 takla attım, şirketin motoru perte ayrıldı, ambulansla hastahaneye götürdüm Allaha şükür biraz şans tecrübe ve ekipmanlarım sayesinde herhangi bir şey olmadı fakat zedelenmeler ve ağrılardan dolayı 7 gün iş görmez raporu verildi işyerine teslim ettim bana sskdan asgari maaşla paramın ödeneceği söylendi kaza yaptığım şahısı karakolda gördüm ve ne gerekiyosa yaparız uzlaşalım tarzında anlaştık fakat kaza yaptığım kişiye ulaşamıyorum telefonu kapalı açık olsa bile cevap vermiyor. Ekipmanlarım param parça çarpma etkisiyle ve olay yerinde cep telefonumda kayboldu bunları söylediğimde hepsini karşılayacağını söyledi karakolda bu konuda ne yapmam gerekiyor hiç bir bilgim yok haklarım nelerdir bu konuda yardımcı olabilirmisiniz elimde her türlü evrağım var kaza raporu tutanak iş görmez raporu kaza tutanağı ve karakolda .... isimli şahıstan şikayetçi ve davacıyım zararlarımın karşılanması halinde uzlaşma talep ediyorum olarak tutanak tutturdum bu konuda ne yapmam gerekiyor hiç bir bilgim yok daha önce çok kaza yaptım ama bu şekilde ağır hasarlı değildi

Bilgisi olan veya ne yapmam gerektiği hakkında yardımcı olabilecek varsa bu konuda acil yardıma ihtiyacım var.
Allah kaza bela vermesin kimseye
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
438
Dostum öncelikle geçmiş olsun.
Şükür başıma gelen bir durum olmadı ama
Burada okuduklarımdan gördüğüm pişmanlık yaşayanlar hep iyi niyetli yaklaşanlardan çıktı.

Kendini garantiye al. Karşı taraf tüm zararını karşılayana kadar hiç bir şeyden vazgeçme.
İlle de hemen vazgeçmeni isterlerse sen de hemen zararını karşılamaları konusunda diret.
Sonra söz verip ortadan kaybolmayacağının veya çamura yatmayacağının garantisi yok.
 
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
7
Dostum öncelikle geçmiş olsun.
Şükür başıma gelen bir durum olmadı ama
Burada okuduklarımdan gördüğüm pişmanlık yaşayanlar hep iyi niyetli yaklaşanlardan çıktı.

Kendini garantiye al. Karşı taraf tüm zararını karşılayana kadar hiç bir şeyden vazgeçme.
İlle de hemen vazgeçmeni isterlerse sen de hemen zararını karşılamaları konusunda diret.
Sonra söz verip ortadan kaybolmayacağının veya çamura yatmayacağının garantisi yok.

şimdiden ortadan kayboldu ulaşamıyoruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şikayetçi değilim mi dediniz karakolda ?
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Aracın karşı tarafın sgortsı aracını pert çıkarmış ücretini karşıladıysa senin ekipman ve telefon ve çalışamaz raparon yüzünden kazancını sağlıyamadığın ücretleri karşılamasını istiyorsan şikayet davacı olucaksın bunlarıda belirticeksin ve baban olsa bile kimsenin lafına güvenmiceksin oracıkta şikayetçi olursun iş hal olursa geri alırım davamı deyip yol vericeksin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu olaylar sicagi sicagina kuzenimin parmagi kirilmisti adami ertesi gun aradii ne halin varsa gor dedi gerisini sen dusun.... Bide alti ustu parmagi. Kirildi demisti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst