- Konu Yazar
- #1
Merhaba 06.06.2016 tarihinde çalıştığım şirketin motosikletiyle kaza geçirdim kaza ise sağ şeritten giderken 50-60km hızla aniden aracın sağ şeride kırmasıyla gerçekleşti çarpma etkisiyle havada 2 takla attım, şirketin motoru perte ayrıldı, ambulansla hastahaneye götürdüm Allaha şükür biraz şans tecrübe ve ekipmanlarım sayesinde herhangi bir şey olmadı fakat zedelenmeler ve ağrılardan dolayı 7 gün iş görmez raporu verildi işyerine teslim ettim bana sskdan asgari maaşla paramın ödeneceği söylendi kaza yaptığım şahısı karakolda gördüm ve ne gerekiyosa yaparız uzlaşalım tarzında anlaştık fakat kaza yaptığım kişiye ulaşamıyorum telefonu kapalı açık olsa bile cevap vermiyor. Ekipmanlarım param parça çarpma etkisiyle ve olay yerinde cep telefonumda kayboldu bunları söylediğimde hepsini karşılayacağını söyledi karakolda bu konuda ne yapmam gerekiyor hiç bir bilgim yok haklarım nelerdir bu konuda yardımcı olabilirmisiniz elimde her türlü evrağım var kaza raporu tutanak iş görmez raporu kaza tutanağı ve karakolda .... isimli şahıstan şikayetçi ve davacıyım zararlarımın karşılanması halinde uzlaşma talep ediyorum olarak tutanak tutturdum bu konuda ne yapmam gerekiyor hiç bir bilgim yok daha önce çok kaza yaptım ama bu şekilde ağır hasarlı değildi
Bilgisi olan veya ne yapmam gerektiği hakkında yardımcı olabilecek varsa bu konuda acil yardıma ihtiyacım var.
Allah kaza bela vermesin kimseye
Bilgisi olan veya ne yapmam gerektiği hakkında yardımcı olabilecek varsa bu konuda acil yardıma ihtiyacım var.
Allah kaza bela vermesin kimseye