Hüseyin çok geçmiş olsun.ale: Acil şifalar diliyorum. Niye dizliksiz binersiniz şu merete anlamam ki.
r:
abi dizimde şükür önemli bişey yok ama sağlam ezilmiiş!!!!ne yaptın adamım! Allah kazadan beladan korusun seni kahraman delüğanlı.
lazımsın sen bize :rendeer:
dizde ne war? filim milim çektirdin mi?
kendine dikkat et mister vukuat :wiinkk: