Kaza yaptım...(durumum iyi gibi:))

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
büyük geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız
verilmiş sadakanız varmış :cat:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hüseyin çok geçmiş olsun. :pale: Acil şifalar diliyorum. Niye dizliksiz binersiniz şu merete anlamam ki. :pr:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hüseyin çok geçmiş olsun. :pale: Acil şifalar diliyorum. Niye dizliksiz binersiniz şu merete anlamam ki. :pr:

o kadar pişmanım ki anlatamam:(
resmen dizimin ağrısından duramıyorum.
allahtan bugün motorum servisten çıktıda deşarj oldum.
ama gerçekten çok ağrıo:pale:

diğer arkadaşlarım çok teşk. edrim.allah kimseye göstermesin
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ne yaptın adamım! Allah kazadan beladan korusun seni kahraman delüğanlı.
lazımsın sen bize :rendeer:
dizde ne war? filim milim çektirdin mi?
kendine dikkat et mister vukuat :wiinkk:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yaptın adamım! Allah kazadan beladan korusun seni kahraman delüğanlı.
lazımsın sen bize :rendeer:
dizde ne war? filim milim çektirdin mi?
kendine dikkat et mister vukuat :wiinkk:
abi dizimde şükür önemli bişey yok ama sağlam ezilmiiş!!!!
wukuuattan kurtulamıyorum bi türlü:)
ama bişyler başarmadan ölmicem:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst