Kaza yaptım...(durumum iyi gibi:))

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendimi milli olmuş gibi hissediyorum:p
defalarca kaza yapmıştım ama bu kadar tehlikeli bir ortamda olmamıştı:)


Dün akşam 21 civarı çevre yolunda ilerliyordum.ışıklarda durdum.tam ışıklardan kalkarken bir ford fiesta pati falan yaptı.yaklaşık 30 mt gittim.artçım bianda HüSeYİNNNNNnn ArabAAAA !!!!! gibisinden bağırdı:)
bi baktım araç benim motoru öpüyor:p
ve motor birden yan gitmeye başladı.motosikletimin arkası orjinalden biraz daha yüksek olduğu için önce ben düştüm.tabi saniye farkı bile yok düşmemizin arasında...
artçımda kask yoktu:pr:bunu zaten binerken bile problem etmiştim...
tam düşerken daha o yerler temasa geçmeden artçımın başını tuttum.
karizmam 1500:p
o arada kaskmı hafifçe yere çarptım boynum incindi.arkadaki arabaların farlarını gördüğümde ise gerçekten korktum...
şaka bi yana nasıl bu kadar soğukkanlı olduğumu hala çözmüş deilim...
çarpan araç hızla uzaklaştı.yani kaçtı:pr:
112 geldi.ama nasıl mutluyum anlatamam arkadşıma takılıyorum benim için oleyyy falan gibisinden:p:p
ben ve arkadaşım sinirlerimiz boşalmış olsa gerek gülüyorduk devamlı.polisler falan peq hoşlanmış gibi görümselerde gergin bi ortam olmadığı için herkes mutluydu:p
rutin şeyler imzalar falan...
montum olduğu için omzumda sadece hafif bi ağrı var,dizliğimi takmamıştım:pr:yürürken gerçekten çook zorlanıyorum...
ayak bileğimde asfalt yanığı.
motorumun ise aynası ve siperlik camı pert yani ondada önemli bişey yok...
en çok üzüldüğüm en sevdiğim kot pantolnum yırtıldı.:salut::salut::p:p
ve şaka bi yana çok şükür büyük bişey yok...
tekeriniz düz bassın:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
geçmiş olsun huseyın, talihsizlik ama artçını ne olursa olsun bindirmemen gerekıyordu kasksız.. olan olmus canınnız sağ mala gelmiş önemi yok
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
geçmişolsun arkadaşım......neden çarpıp kaçarlar anlamış değilim insanlarda ya vicdan kalmamaş yada motosikletteki insanları ölümsüz (haşa) zannediyorlar...tekrar geçmiş olsun....
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Geçmiş olsun ama artçının kafayı nasıl yakaladın onu merak ettim
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
geçmiş olsun kahraman:rendeer::rendeer:
kotunada yazık olmuş:cherry::cherry:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ümit milli olmuşsun oda bişey :) platini takmadan a takıma yükselemezsin :p çok geçmiişolsun iyiki birşey olmamış size soguk kanlı olman bir nevze korumuştur sizi bu kazalar insanı korkuya sürüklüyo motoru bile bırakanlar var hiç gerçek anlamda kaza yapmıyanlarsa ben kralım ben düşmem süperim fln derler ama bi denk gelince herşey biter ve sonra saanki motora ilk kez biniyomuşsun gibi gelir acemi gibi hissedersin ve tecrübeni artık trafikte kullanırsın herşey bir ders umarım o kazadanda bir ders çıkarırsın neyse tekrar geçmişolsun:)
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tşk.arkadaşlar.kasksız bindirmemeliydim kesinlikle her zaman bu kadr şanslı olamayabliriz.iyiki benm kaskım ve montum varmış...

Geçmiş olsun ama artçının kafayı nasıl yakaladın onu merak ettim

aslında onla dün geceden beri bunu düşünüyoruz.
o souk kanlılığıma veriyor:)
ama motordan tam ayrılmamıştık.çok zor olmadı.
vicdanımın devreye çok erken girmesiyle alakalı sanırsam.kendinizden önce onu düşünüyorsunuz:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun hikaye gibi yazmışsın allah korumuş
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümit milli olmuşsun oda bişey :) platini takmadan a takıma yükselemezsin :p çok geçmiişolsun iyiki birşey olmamış size soguk kanlı olman bir nevze korumuştur sizi bu kazalar insanı korkuya sürüklüyo motoru bile bırakanlar var hiç gerçek anlamda kaza yapmıyanlarsa ben kralım ben düşmem süperim fln derler ama bi denk gelince herşey biter ve sonra saanki motora ilk kez biniyomuşsun gibi gelir acemi gibi hissedersin ve tecrübeni artık trafikte kullanırsın herşey bir ders umarım o kazadanda bir ders çıkarırsın neyse tekrar geçmişolsun:)

tşk.çıkardığımız ders arbalara kafa tutmamak:p
sonuçta hepimiz öleceğiz bana motosikleti brakmak saçma gelio.ben sevdiğimle ölmek istiyorum:cherry:

geçmiş olsun kahraman:rendeer::rendeer:
kotunada yazık olmuş:cherry::cherry:

eyw. abi:)
ciddi ciddi kota çok üzüldüm ya:p

geçmiş olsun hikaye gibi yazmışsın allah korumuş

ya kaza yapan çok arkadaş gördüm.
hep panik.hep panik.
belli işte büyük bi şey yok.tadını çıkarmak lazım.adrenali müthişşşşştiii:p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
geçmiş olsun, en büyük kazan bunla kalsın.:rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tşk edrim arkadaşlar allah kimseye göstermesin
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
çok geçmiş olsun....
ben olayı kavrayamadım olyda resmen kasıt mı var yoksa bana mı öyle geldi???
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst