Kaza yaptım...(durumum iyi gibi:))

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
187
Büyük geçmiş olsun!!!
Soğuk kanlı olup paniklememeniz iyi olmuş :cat:
Daha dikkatli olmanız dileğiyle... :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artçına kask taktırmamanı kesinlikle doğru değil. Dua et de ölmedi. Çok şanslıymışsın. Arkandaki çuval değil bir insan olmadığını unutma.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Geçmiş olsun Hüseyinim...:pale:
Allah seni sediklerine bağışlasın..:rendeer:

Aman biraz daha dikkat..:pale:


Artçı akrdeşime de aynı dileklerimi iletirsin..:wiinkk:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artçına kask taktırmamanı kesinlikle doğru değil. Dua et de ölmedi. Çok şanslıymışsın. Arkandaki çuval değil bir insan olmadığını unutma.

haklısınız...

Geçmiş olsun Hüseyinim...:pale:
Allah seni sediklerine bağışlasın..:rendeer:

Aman biraz daha dikkat..:pale:


Artçı akrdeşime de aynı dileklerimi iletirsin..:wiinkk:

tşk. ederim murat abi.


bende sizin aracılığınızla burdan emniyet mensuplarıma bi tşk. borç bilirim.
gerçekten çok yardımcı oldular.
karakoldaki cins bi başkomiser hariç.ona tşk. etmiyorum:p

geçmiş olsu kardeş.

tşk. abi:rendeer:allah yaşatmasın kimseye

Büyük geçmiş olsun!!!
Soğuk kanlı olup paniklememeniz iyi olmuş :cat:
Daha dikkatli olmanız dileğiyle... :rendeer:

çok tşk ederim.deli aklı işte benimki:p
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
kardeşim çok geçmiş olsun :rendeer:başından bir kaza geçmesine rağmen bunu bizlerle en güzel biçimde anlattığın için ayrıcada teşekkür ederim yaptığın doğru şeyleri ve yanlış şeyleri güzel bir dille anlatıp bizlere nelere dikkat etmemiz gerektiğininide anlatmaya çalışmışsın tekrar geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Geçmiş olsun hüseyin kardeşim... kot'un markası neydi bu arada Leke veya mavi hangisi:p:p
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
207
geçmiş olsun hocam.son olur inşallah:cat:(bu trafik şartlarında zor bi temenni tabi)...
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun hüseyin abi :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Geçmiş olsun. Ufak tefek kazalar bir bakıma iyidir, daha dikkatli olmanı sağlarlar.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geçmiş olsun hüseyin. ben de kaza yaptım, ayak tarak kemiğim kırık. sağ bacak alçıda. detaylar topiğimde
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
çok geçmiş olsun arkadaşım allah daha beterinden saklasın kask olmamasına rağmen reflex olarakta artçıyı koruman tam yerinde olmuş
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Geçmiş olsun kardeşim, ucuz atlatmışsınız. Önemli bir sorununuzun olmaması sevindirici.
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
gecmiş olsun allah daha büyüğünü göstermesin ucuz atlatmışsın:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst