Artçına kask taktırmamanı kesinlikle doğru değil. Dua et de ölmedi. Çok şanslıymışsın. Arkandaki çuval değil bir insan olmadığını unutma.
Geçmiş olsun Hüseyinim...ale:
Allah seni sediklerine bağışlasın..:rendeer:
Aman biraz daha dikkat..ale:
Artçı akrdeşime de aynı dileklerimi iletirsin..:wiinkk:
geçmiş olsu kardeş.
Büyük geçmiş olsun!!!
Soğuk kanlı olup paniklememeniz iyi olmuş :cat:
Daha dikkatli olmanız dileğiyle... :rendeer: