- Katılım
- 3 Eki 2005
- Mesajlar
- 838
Yauv arkadaşlar hemen yargısız infaz yapmayın. Aynı olay dün benim de başıma geldi, ama ben otomobilde olandım. Arabayla bir yer arayarak giderken, aradığım yeri buldum ve ani bir hareketle yolun karşı tarafına yanaşmak istedim. Fakat bir anlık yolun karşısına bakmamla, fişek gibi rampa aşağı inenmobiletliyi görmem bir oldu. Ne kafasında kask var, ne üzerinde koruyucu kıyafet var, ne de farı açık. Neyse ben direksiyonu onun geçebileceği kadar yer açmak için gittiğim yönün ters istikametinde kırarak hareket ettim, o bu arada mobileti sağa sola kaydırarak üzerime geliyor. Bu arada ben elimle geçeceği yeri gösterecek işaretler yapıyorum falan...neyse bana çarpmadan o boşluğa girdi ve durdu. Kendisi de çok korkmuş ve sinirlenmiş bir biçimde bana bakarken, ben de camı açtım, önce onu görmediğim için özür diledim, sonra aşağıda yazacağım tavsiyeleri kendisine sıraladım;
1) Kask tak!
2) Gündüz de olsa uzun hüzmeli farlarını yak!
3) Rapma aşağı yavaş git!
4) Ben de motorcuyum, sakin ol:mrgreen:
Bunlara biz de dikkat edelim arkadaşlar, bizi kendimizden başka kimse koruyamaz!
1) Kask tak!
2) Gündüz de olsa uzun hüzmeli farlarını yak!
3) Rapma aşağı yavaş git!
4) Ben de motorcuyum, sakin ol:mrgreen:
Bunlara biz de dikkat edelim arkadaşlar, bizi kendimizden başka kimse koruyamaz!