Kaza Yaptim Bacağim Aciyor

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
levye şart:farao:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayır aşşağı kafamda kask iniyordum
karşıdan kamyon geliyordu kamyonun arkasından
bi taksi fırladı önüme
yan sokağa girecekmiş önüme döndü,
fren motor bir tarafa ben bi tarafa
:pr:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
kaskın yokmuydu geçen akşam ben kaskımı kullandım.sıkışık duran trafikte kamyon arkamdan vurdu,beklerken.bir kafa..bana vuran neydi diye eminim hala düşünüyordur..
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kask vardı ama ben arabaya zarar vercek temiz bişi istiyom
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
hah tamam sende benim kafadansın.ben yan çantalara beyzbol sopası gibi yada benzeri bir şeyler düşünüyom.hareket halınde iken kullanım kolaylığı olan bir şey olmalı..du bakalım var kafamda bir iki düzenek
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
servis_6360.jpg



"Al abi levye"
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw dert ya gelene kadar 50 tane çukura giriyon cambaz oluyorsun
işte hastalık bırakamıyorsun
:pr:
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Topluca greencard'a başvurup,terk-i diyar mı eylesek,ne yapsak?
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
çok geçmiş olsun abi boş ver senin birşeyin olmasında cana gelene kadar mala gelsin dediğin gibi a....s...min evlatları böylelerine levyeyi s...sınki akıllansın neyse abi motor sevgimizin önüne kimse geçemez ..........
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
Khutuck' Alıntı:

ya bırak uyma şuna

arkadaşım geömiş olsun. ama sadece kask değil dizlik, korumalı mont falan da kullanmak lazım. malum dört teker dana çok piyasada.
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
156
zor arkadaş yaa, ya katil olcaaz, ya cinayete kurban gitceez. dün kırmızı ışıkda beklerken dolmuşcunun biri az kaldı arka çanta'dan çarpıyodu. indim aşağı herif kırmızıda geçti gitti yaa. gerçi dursa ne çare ağız göz dağıtsan noolcak akıllancakmı?
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
gecmıs olsun karedes ne olacak boyle halımıs bılmem sartları tersıne mı cevırsek ne bız arabaya bınerız onlarda motora gıder vururus anlarlar halımısı artık yoksa olmayacak boyle bızı hıc tınlayan yok trafıkte
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
musti eğer motorun taksiden kaçabilecek bir aletse zincir ucuna asma kilit tak, kullan. Şiddete karşı olsam da bazı hayvanlar başka şeyden anlamıyor maalesef.
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
geçmiş olsun daha beteri olmasın her daim dikkat lütfen,
bence kimseye uyma kavga çözüm değil.
eğitim şart, sevgiler,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst