Kaza Yaptım Akıl Verin

Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
Ehliyetin yok, sigorta yok. Kaza yapmışsın, akıl verin diyorsun.
Önce ehliyetini almadan motora binmeyi bırak, sonra da hangi aracı kullanırsan kullan sigortasını yaptır. Yaptıramıyorsan da binme.
%60 - %40 çıktığına da dua ediver.
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
1
Yav arkadaş yazmayayım dedim ama kendimi tutamadım. Trafik kurallarından bi haber insanlar nasıl bu kadar kendilerinden emin konuşur. "Ana yoldasın sen haklısın denmiş". 2918 S.lı Karayolları Trafik Kanunu MADDE 57 açın okuyun arkadaşlar. Ne olursa olsun dönel kavşakta bir araç var ise, siz bulunduğunuz yolda durmak, aracın geçişini bitirmesini beklemek zorundasınız.

Ayrıca ehliyetsiz trafiğe çıkmak nasıl bir vurdumduymazlık. Biz o ehliyetleri boşuna mı aldık.

Nasıl bir polise denk gelmişsin de karşı tarafa kusur vermiş o da ayrı bir konu. Kaza tutanağına göre sen suçlusun. Yat kalk dua et, karşı taraf sana dava açmasın...
 
Katılım
30 Mar 2017
Mesajlar
7
Öncelikle Fikir Verdiğiniz İçin Teşekkür Ederim
Hasar Danışmanlık ve Avukatlarla Konuştum;
A Ehliyetimin Olması Durumunda Trafik Kurallarını Bildiğim Anlamını Taşımaktadır.
Sadece Motor Ehliyetim Olmadıgı İçin 900 tL ceza yedim.
Ayrıca Bahsettiğiniz Sayılı Kanun Döner Kavşak da Ama 4'lü Döner Kavşak
Şuan Bizim Durumumuzda Gidiş Dönüş Karayoldan Tali yola giriş için bi kavşak var.
Buradaki Durumda Anayoldan Gelene Yol Verilmesi Doğru Olan Diye düşünüyorum..
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Ne olursa olsun şikayetini geri çekme...Gerisi gelir zaten

Bir de kavşaktayken yol,adanın içinde olanındır.
 
Katılım
30 Mar 2017
Mesajlar
7
Ne olursa olsun şikayetini geri çekme...Gerisi gelir zaten

Bir de kavşaktayken yol,adanın içinde olanındır.

Eyw Usta Sonuna Kadar Gidicem Zaten Bilgim Olmadıgı İçin Yardım Talep Ediyorum
Ayrıca Adanın İçinde Olanın Diye Biliyordum Ama Trafik Polisi Böyle Olmadıgını Söyledi bana
kavşaktaki beklemelidir dedi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2017
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Keoma mesajımı gördüğünde bana dön kardeşim mail adresim [email protected] geçmiş olsun tekrar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst