Yav arkadaş yazmayayım dedim ama kendimi tutamadım. Trafik kurallarından bi haber insanlar nasıl bu kadar kendilerinden emin konuşur. "Ana yoldasın sen haklısın denmiş". 2918 S.lı Karayolları Trafik Kanunu MADDE 57 açın okuyun arkadaşlar. Ne olursa olsun dönel kavşakta bir araç var ise, siz bulunduğunuz yolda durmak, aracın geçişini bitirmesini beklemek zorundasınız.
Ayrıca ehliyetsiz trafiğe çıkmak nasıl bir vurdumduymazlık. Biz o ehliyetleri boşuna mı aldık.
Nasıl bir polise denk gelmişsin de karşı tarafa kusur vermiş o da ayrı bir konu. Kaza tutanağına göre sen suçlusun. Yat kalk dua et, karşı taraf sana dava açmasın...