Kaza yaptı, hatıra fotoğrafı çektirdi.

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Aramızdan biridir kesin.. Hastaneden çıkınca kaza yaptım ahada fotoğrafları diye konu açar :p Geçmiş olsun arkadaşa..
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Geçmiş olsun arkadaşa hatıra olsun diye fotoğraf çektirdiğini sanmıyorum.:silent: Muhakkak bir nedeni vardır.:cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
vaybe ne güzelde uzanmış motorun yanına umarım önemli bişisi yoktur allah beterinden korusun :cyclopsan
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
BASININ ABARTMASI DA OLABİLİR
sigorta eksperi için de çekilmiş olamaz mı?

bence bi ranormallik var ama nerde :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Hatıra olsun dıye degıldır. Mutlaka kendınce gecerlı bır acıklaması vardır....
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ilginç cidden belki de birine kendini kanıtlıyodu "bende kaza yaparım en kralını, bide fotoğraf çektiririm yerde..." dedi ve o refleksle çektirdi :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kazdan sonra keşke bir fotograf çektirseydik diye bazan benimde aklıma geldigi olmuştur :cherry:
 
Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
28
yada bu adam motosıklet satıyoo reklam olsun dıe cektırmıstır :p tas gıbı motosıklet belım kırıldı motora bısey olmadı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst