- Katılım
- 2 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,456
Geçmiş olsun üzüldük ...
zeda3000' Alıntı:Bende koruma demiri ile kurtuldum, sokmek degil gozum gibi bakiyorum ona. O beni hayata bagliyor
Aksu' Alıntı:Cihan geçmiş olsun kardeşim. Allah beterinden saklasın. Kendinize dikkat edin iyi bakın selamlar
kenya' Alıntı:KArdeş öncelikle geçmiş olsun bende iki gün önce düştüm abimle beraber bizim hızımız fazla olmadığı için çok sürüklenmedik ama MOTOR KORUMA DEMİRİ sayesinde motorda ve bende bişey yok abimin az buçuk bacağı ağrıdı. Gerçekten küçük ama çooook etkiliUmarım ilk ve son kazan olur...