[kaza] Gerçekten "Ya düşmüş motorcu varmış ya da henüz düşmemiş motorcu"...

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YAHU CİHAN SANA İNANAMIYORUM YAAA O KADAR KONUŞUYORUZ KORUMASIZ ÇIKMAYIN DİYE NEDEN YAPIYORSUN KARDEŞİM, YA SANA BİRŞEY OLSAYDI BİZ NE YAPARDIK, BEN BIKTIM BU KAZA HABERLERİNDEN YA BİRAZ DİKKAT EDİN KARDEŞİM, İNAN ÇOK SİNİRLENDİM, BEN SÜREKLİ BİZİM GRUBUN HERKESE ÖRNEK OLMASI İÇİN ÇABALIYORUM SEN GİDİP KORUMASIZ MOTORA BİNİYORSUN OLACAK ŞEY DEĞİL, NEYSE YAA ANİDEN CELALLENDİM YİNE, SENDE FAZLA BİŞEY OLMADIĞINA SEVİNDİM, MOTORU SİKTİRET NASIL OLSA HALLOLUR AMA BAK BİDAHA BU ŞEKİLDE MOTORA BİNERSEN BEN SENLE Bİ YERE GELMEM.
BU YOL ÇALIŞMASI YAPAN MÜTAHİTLERİN,İŞİ KARACAHİL İNSANLARA YAPTIRANLARIN...........??????????


Duyunca aniden celallendim ama arkadaşlar CİHAN kardeşimizin üstünde korumaları varmış yoksa böyle ucuz kurtulamazdım dedi.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bende koruma demiri ile kurtuldum, sokmek degil gozum gibi bakiyorum ona. O beni hayata bagliyor
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
69
Cihan geçmiş olsun kardeşim. Allah beterinden saklasın. Kendinize dikkat edin iyi bakın selamlar
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
KArdeş öncelikle geçmiş olsun bende iki gün önce düştüm abimle beraber bizim hızımız fazla olmadığı için çok sürüklenmedik ama MOTOR KORUMA DEMİRİ sayesinde motorda ve bende bişey yok abimin az buçuk bacağı ağrıdı. Gerçekten küçük ama çooook etkili :) Umarım ilk ve son kazan olur...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
zeda3000' Alıntı:
Bende koruma demiri ile kurtuldum, sokmek degil gozum gibi bakiyorum ona. O beni hayata bagliyor
Kesinlikle katılıyorum... Olduğu gibi.. :cat: Bu arada avatarına hastayım haberin olsun dostum..

Aksu' Alıntı:
Cihan geçmiş olsun kardeşim. Allah beterinden saklasın. Kendinize dikkat edin iyi bakın selamlar
Abi çok sağol... Amin diyelim..

kenya' Alıntı:
KArdeş öncelikle geçmiş olsun bende iki gün önce düştüm abimle beraber bizim hızımız fazla olmadığı için çok sürüklenmedik ama MOTOR KORUMA DEMİRİ sayesinde motorda ve bende bişey yok abimin az buçuk bacağı ağrıdı. Gerçekten küçük ama çooook etkili :) Umarım ilk ve son kazan olur...
Kenya dostum çok sağol... Motor koruma demirsiz gerçekten olmuyor eğer olmasaydı benim sol bacak PERT! İnşallah ilk ve son olur.. Sağol tekrar..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim büyük geçmiş olsun allah beterinden saklamış
bi ihtiyacın olursa bir ALO kadar yakınım biliyosun
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşım geçmiş olsun...

bu motor koruma demiri gerçekten çok işe yarıyo arkadaşlar , yeni motor alıcaklar yada model yükselticekler bence kesinlikle koruma demiri takılır motorlardan almalı , full kapalı grenajlı motorla düştükleri taktirde hem bi dünya grenaj masrafı çıkar hemde motorla birlikte sürüklenme ihtimalin daha da çoğalır (koruma demiri genelde yan yatırmalarda sürücüyle motoru ayırıyo)
 

red

Katılım
6 May 2006
Mesajlar
169
gecmiş olsun demir,kask ve mont cok önemli kullandıgın için sanslısın...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Göksel abi saolasın abi..
sağolun arkadaşlar.. Teşekkür edrim.. Motor koruma demiri... gerçekten çok ama çok önemli.. öylesine faydası var ki... düşünüyorum da koruma demirini sökmüş olsaydım bacağımın pert olduğu yetmezmiş gibi biri motoru kaldırmadan kalkamazdım tabi e-5 orta şerit :cyclopsan :cyclopsan
kim hemen yardıma koşabilir ki??? Sonrasını düşünmek bile ::saad::
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
129
cihanım tekrar gecmıs olsun sen merak etme ben o inşaat demırlerıyle yetkililere temel atmayı düşünüyorum:pale:
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
aslında motor koruma demiri değilde ,
bacağı motordan koruma demiri desek belki bazı insanlarda sempati uyanırda sokmezler..
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
ya boyle bi durum "gelişmiş" diye tabir edilebilecek bi ulkede olsa oyle buyuk yasal sorumlulukları olurdu ki devlet adına.... bizde? gecmiş olsun derler işte boyle ancak... sinir bozucu... gecmiş olsun.
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
abim çok geçmiş olsun motorla kazanın ne olduğu bilirim çok feci bir şeydir özellikle motosiklet takla atarken ben yaşadım ordan biliyorum bostancı köprüsünün aşağısında inaşallah fazla birşeyin yoktur :silent:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
birde konunun tarihine bakılsa zahmet olmazsa tabi 2006 arkadaşlar lütfen bakalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst