Çok geçmiş olsun arkadaşım ....
Arkadaşlar bu arada dikkatli olun.
Büyükşehir Belediyesi ÇAlışıyor... Sözde.
Çiçeklendirme yapacaklar diye yolları deli gibi suluyorlar...
Dün gece taksime giderken Şişhanede mecburen ıslak zeminde yavaşladım ve hayvanın biri az kalsın değdiriyordu. Sürekli sıkıştırdı durdu. 200 mt ileride sıkışık trafikte yakaladım ve ne yapmaya çalıştığını sorduğumda küfürlü bir karşılık aldım.
Tarlabaşı ışıklarında ise zat-ı muhterem bir tekme darbemle aynasından oldu !

Ders olsun hayvan a.