Kaza geliyorum der...

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
isom okuyum dedim ama sabrım yetmedi 1
iş yorgunluğu ağır bastı 2
ama sen yazmışsan faydalı bir yazı olduğuna eminim.eline sağlık
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
aydınlatığın için ve paylaşımın için ve emeyin için çok sağol dostum :rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
İso ellerine sağlık.
Emeğin için kendi adıma teşekkür ediyorum.
Ayrıca tartışma ortamı yarattığın için de teşekkür ediyorum.
Çünkü yazıda bazı noktalar üzerinde durmak gerekiyor.
Neden dersen, yazı kendi içerisinde çelişiyor.
Yazının tamamını tam algılayabilecek kafa yapısına sahip değilim şu an ama
refleks ve panik konusunda ki cümle dikkatimi çekti.
Çok yanlış olduğunu düşünüyorum.
Bir diğer konuda motoru dengede tutan şeyin güç olduğu konusu.
Bu da bana göre yanlış.
(dikkat!
bana göre diyorum. Bilimsel bir sentezden bahsetmiyorum
)
Motoru dengede tutan şey motor gücü değildir.
Daha da açmak gerekirse, iki tekerin dengeli bir şekilde yürümesini sağlayan şey motor gücü değildir.
Eğer öyle olsaydı, bisiklet denilen nesne hayatımızda var olmayacaktı.
Bu çok detaylı bir konu olduğu için, sağlam kafayla uzun uzun yazmak lazım.
Tabii yazıyı eleştirmek ve pozitif ve negatif yanları ortaya çıkarabilmek için de aynı kafaya ihtiyaç var.
Yani bu saatte olmaz.:)
Yarın inşallah, yazıyı tartışmaya açmak isterim.
Bu tartışma umarım hepimize pozitif anlamda bir şeyler katar.
Bir de şunu unutmamak lazım ki,trafikte her şey sizin kontrolünüzde seyredemez.
Ama tedbir tabii ki iyidir.
en azından riski azaltır.
Bir çok şeyi önceden tahmin edebilirsiniz.
Fakat kaza denilen nane zaten sizin öngörmediğiniz sebeplerden oluşan bir şeydir.

Bu konu çok kaliteli bir konu olacak.:cat:
Üzerinde tartışacağız.
Yarın konuyu biraz daha açmaya çalışacağım.
Yadıklarım kafanızı bulandırmak içindi.:)
Görüşmek üzere....
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kafamız bulandı şimdi :) Gerçekten motor gücü denge demekse, öğrendiğimiz merkez kaç kuvveti, yerçekimi vs. nerede kaldı? Yoksa ben daha farklı anladım da daha farklı mı düşünüyorum diye acaip bir cümle bile kurabilirim daha da kafa bulandırmak açısından :p

isom okuyum dedim ama sabrım yetmedi 1
iş yorgunluğu ağır bastı 2
ama sen yazmışsan faydalı bir yazı olduğuna eminim.eline sağlık

Faydalı olup olmadığı coq yakında açığa çıkacak :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ellerine saglık çok anlamlı bir konu tecrübeli kişilerden bilgi almak güzel mesela şu kuşlar gibi trafikte seyir etmek olayı kafama cok yattı cıkarabilicegimiz çok şey var yazında tşk ederim
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
75
Siteden bir arkadaşımız (malesef ismini hatırlamıyorum) motorsiklet üzerinde güvende olmak için tam anlamıyla paranoyak halde kullanmamız gerektiğini yazmıştı. Bana çok mantıklı geliyor. Her riski olacakmış gibi düşünerek kullanmak tehlikeyi minimuma indirecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst