İso ellerine sağlık.
Emeğin için kendi adıma teşekkür ediyorum.
Ayrıca tartışma ortamı yarattığın için de teşekkür ediyorum.
Çünkü yazıda bazı noktalar üzerinde durmak gerekiyor.
Neden dersen, yazı kendi içerisinde çelişiyor.
Yazının tamamını tam algılayabilecek kafa yapısına sahip değilim şu an ama
refleks ve panik konusunda ki cümle dikkatimi çekti.
Çok yanlış olduğunu düşünüyorum.
Bir diğer konuda motoru dengede tutan şeyin güç olduğu konusu.
Bu da bana göre yanlış.
(
dikkat!
bana göre diyorum. Bilimsel bir sentezden bahsetmiyorum)
Motoru dengede tutan şey motor gücü değildir.
Daha da açmak gerekirse, iki tekerin dengeli bir şekilde yürümesini sağlayan şey motor gücü değildir.
Eğer öyle olsaydı, bisiklet denilen nesne hayatımızda var olmayacaktı.
Bu çok detaylı bir konu olduğu için, sağlam kafayla uzun uzun yazmak lazım.
Tabii yazıyı eleştirmek ve pozitif ve negatif yanları ortaya çıkarabilmek için de aynı kafaya ihtiyaç var.
Yani bu saatte olmaz.

Yarın inşallah, yazıyı tartışmaya açmak isterim.
Bu tartışma umarım hepimize pozitif anlamda bir şeyler katar.
Bir de şunu unutmamak lazım ki,trafikte her şey sizin kontrolünüzde seyredemez.
Ama tedbir tabii ki iyidir.
en azından riski azaltır.
Bir çok şeyi önceden tahmin edebilirsiniz.
Fakat kaza denilen nane zaten sizin öngörmediğiniz sebeplerden oluşan bir şeydir.
Bu konu çok kaliteli bir konu olacak.:cat:
Üzerinde tartışacağız.
Yarın konuyu biraz daha açmaya çalışacağım.
Yadıklarım kafanızı bulandırmak içindi.

Görüşmek üzere....