- Katılım
- 28 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,770
- Konu Yazar
- #41
teşekkür ederim konserlerim vardı çalıştığım önceden geleceğim dediğim yerler hepsi askıda inşallah tomogrofi çeken(tesadüf) motosikletci kardeşimin dediği 15 güne iyileşirsin kıık küçük bakalım allah(c.c)büyük bunada şükür kaza anında insanların (teker ayağının üstünden geçti galiba )konuşmaları beni mahfetti bir an yıkıldım ama öne savrulmamla motor düşmüş ayağıma ahh arkadaşlar ah tam koruma tam koruma diyorlarya ah iştedostum geçmiş olsun, yapılmış hayrın varmış ucuz yırtmışsın. bir an önce iyileş bekliyoruz yine poyrazlara.