kaza geldi iyiyim

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
dostum geçmiş olsun, yapılmış hayrın varmış ucuz yırtmışsın. bir an önce iyileş bekliyoruz yine poyrazlara.
teşekkür ederim konserlerim vardı çalıştığım önceden geleceğim dediğim yerler hepsi askıda inşallah tomogrofi çeken(tesadüf) motosikletci kardeşimin dediği 15 güne iyileşirsin kıık küçük bakalım allah(c.c)büyük bunada şükür kaza anında insanların (teker ayağının üstünden geçti galiba )konuşmaları beni mahfetti bir an yıkıldım ama öne savrulmamla motor düşmüş ayağıma ahh arkadaşlar ah tam koruma tam koruma diyorlarya ah işte :pale:sakaryaya selam olsun herkeze sevgilerimi yolluyorum..
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
çok çok geçmiş olsun, çok üzüldüm. Kısa zamanda ayağa kalkarsın inşallah. Fizik tedavi gerekirse muhakkak git.

Yapabileceğiz bir şey olursa haber ver yeter
 
Katılım
1 Ara 2007
Mesajlar
88
Abicım Cok Gecmiş Olsun Hadı Hemen Kalkda Beraber Mt Cı şakısını Söylıcezz :)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
gecmıs olsun allah beterınden saklasın
cümlemizi inş.teşekkür ederim gerçekten arkadaşlar biliyorum az paralar değil ama korumalaınızı takın benim korumalarım çalınmıştı almadım alsaydım hiç hasarsız atlatırdım sonra daha pahalıya bide sağlığımıza maloluyor sevgilerimi yolluyorum...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
geçmişolsun allah beterinden korusun.aman arkadaşlar aman dikkat:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Çok geçmiş olsun yüce Allah beterinden korusun, takdir her zaman Allahındır.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Geçmiş olsun. Allah acil şifa versin. En büyük kazan bu olur inşallah.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Ogüncüm çok geçmiş olsun. İnan çok üzüldüm. Allah acil şifalar versin. Umarım bu kaza en büyük kazan olur...

Yuvada çocuklar hep seni sordular. Sana telefon açtığımda yanımdaki iki cimcime utandı konuşamadılar. Ama en kısa zamanda seni bekliyorlar haberin olsun :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ogün geçmiş olsun ciddi olmaması iyitarafı tekrarını yaşamzsın inşallah.
 
Katılım
20 Ara 2004
Mesajlar
64
Çok geçmiş olsun.Acil şifalar dileklerimle kardeşim..
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Ogün geçmiş olsun,en kısa zamanda sağlığına kavuşmanı dilerim.:rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ayrı ayrı teşekkür ederim herkeze sağlık dilerim...(handecim inş. çok heyecanlıydım onlara kavuşmaya ama :pale:kısmet allah(c.c)büyük gene gideriz yuvaya onlar iyi olsunlar yeterki sağol handecim oradan beni araman beni duygulandırdı sende kazalı olmana tam iyileşmemene tağmen çocuklarımıza yetiştin yüreğine sağlık sanada o yakışırdı tüm emek veren arkadaşlar sağolsunlar sağlık diliyorum bu arada kamyoncuyada bir şarkı patlattım :)oda çok üzüldü ama inan ölümden döndüm rabbim kimseye vermesin ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst