Kaza esnasında yapılması gerekenler!

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
* Eğer kaza mahalinde yabancıysanız, adres uydurmayın. Mutlaka birisine sorun. Soracak birisi yoksa o zaman biraz daha mantıklı olarak adresi izah edin. (Tramway yoluna demir yolu diyip, tramwaya tren diyerek ; yardımın gecikmesine sebebiyet veren insanlar tanıyorum)

* Son uyarı ise (biraz komik gelecek) ; yüksek kültürlü insanları kaza mahalindeki yaralılardan oldukça uzak tutun.
Bilhassa ; kazayı görüp kahveden dışarı fırlayan, 27 yıl önce askerliğinde sıhhıyecilik yapan amcalar...
:pr::pr:
Volkan abicim çok teşekkürler müthiş bi paylaşım herkesin okuması gereken bi konu ve en çokta şu üsttekiler dikkatimi çekti.İlkyardım hakkında hiçbir bilgisi olmayanlar bunları yapsın yeter.Yaralı kendiliğinden kalkar zaten:
-Hay Allah razı olsun senden kardeş,yoksa o amca beni deşerdi!.." diyerek:p

Benim arkadaşın 600rr ı var.. Önünde motosikletli kaza yapmış vuran araç kaçmış bu da motordan inmiş kendi motorunu yolun ortasında bırakıp çocuğu kenara çekerken bunun motoruna araba çarpmış bi de sen çarptın diye karakola çekmişler....
Motor olmasa yada arkadaş durmasa kesin eziceklerdi onu da :(

Bu da ayrı bi vaka Allahım yha.gags'taki görüntüler gibi olmuştur kesin:pBirden gözümde canlandı :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
o benimde başıma gelir eminim:)
biri kaza yaparsa dururum panik yaparım motoru atarım bi yerlere sora parçalarlar...
viper 1 çok teşkür ederiz sana da:)...

Estafurullah ne demek efem, görevimiz... :mrgreen:

Yok o vermedi o sahiplendi.. Daha doğrusu imarını o yaptı :)

Beni merdivenden yuvarlamak suretiyle alçılattırdı, meğer hatunun alçılı olanını beğeniyomuş kendisi :queen::queen::queen:

Viperin konuyu hiç ettik biraz sanırsam :cherry:

:p Dağılın uleynn.. :mrgreen:

Alçı herkese verilmez.... Neden verdin ki?.... Kendi alçısını taksaydı......

Vaypırcan nasılsın?.....:cherry::cherry::cherry:

Fermuarı olmayan uyku tulumu gibiyim... :cherry: :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
daha yeni oldu benim 4- gün önce. :( arabaya doğru giderken ağzım sıkı sıkı oldu alçaktan bi sorti yaptım yere indim. sona kımıldamadım. zaten hemen koştular yanıma geldiler... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst