- Katılım
- 8 Ara 2011
- Mesajlar
- 694
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar başlıktanda anlaşılacagı üzere kaza sonrası sigorta ödemesi nasıl işliyor
konuyu genelleyecek olursak bir trafik kazasına karıştınız ve karşı taraf %100 suçlu. ilk yapılması gereken kaza raporu tutmak ve motosikleti servise çekmek. sonrasında exper incelemesi daha sonra hasar tesbiti.
işte bundan sonraki süreçte en kıza sürede zararın tanzimi için ne yapılması gerekiyor. zararın ödenmesi için yasal bir süre varmı. varsa ne kadar bir zaman. diyelim ki 1 ay ve bu süre doldu ama yinede magduriyet giderilmiyor. bu durumda ne yapmak gerekir.
konuyu genelleyecek olursak bir trafik kazasına karıştınız ve karşı taraf %100 suçlu. ilk yapılması gereken kaza raporu tutmak ve motosikleti servise çekmek. sonrasında exper incelemesi daha sonra hasar tesbiti.
işte bundan sonraki süreçte en kıza sürede zararın tanzimi için ne yapılması gerekiyor. zararın ödenmesi için yasal bir süre varmı. varsa ne kadar bir zaman. diyelim ki 1 ay ve bu süre doldu ama yinede magduriyet giderilmiyor. bu durumda ne yapmak gerekir.