Kaza Anı Mobese Kamerasında

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
şaka makinası veya razor ikiside farketmez benim bildiğim hep aynı tipler çoğu aynasız ve kasksız. Umarım bazıları bunun şaka olmadığını anlayabilmiştir.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
kardeşim antalya polisine saydırıyorsun , ama ehliyetsiz aynasız kullanıyorsun

ne iş anlamadım.

Saygılarımla.

apaçi dedikleri bunlar oluyor bende motor kullanıyorum niye bişey demiyorlar sen gıcık olursan polisde gıcık olur, sonuçta hepsi bizim iyiliğimiz için uğraşıyorlar bunun gibileride çıkıp polisin arkasından saydırıyor yazık başka bişey denmez.
Tarkan1981 sözüm sana değil, sözün sahibi kendini bilir.....
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
apaçi dedikleri bunlar oluyor bende motor kullanıyorum niye bişey demiyorlar sen gıcık olursan polisde gıcık olur, sonuçta hepsi bizim iyiliğimiz için uğraşıyorlar bunun gibileride çıkıp polisin arkasından saydırıyor yazık başka bişey denmez.
Tarkan1981 sözüm sana değil, sözün sahibi kendini bilir.....

ben polise saydırmadım kask taktığım halde neden plakama kasksızlıktan ceza geliyor onu anlamıyorum.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
ben polise saydırmadım kask taktığım halde neden plakama kasksızlıktan ceza geliyor onu anlamıyorum.

Bunu anlaman çok kolay. İstinasız herkes kask taksa . Kask cezası diye bir sıkıntı olmasa............
Neyse bu sorduğun sorunun cevabını yine senin biz yazınla vermek lazım...

2 sayfa önce yazdığın birşey

ya anlamadığım bişey var kask takmaması kendini ilgilendirir ve acısınıda çeker

kaska takmamasının kendinden başka kimseye zararı yok neden bu kadar ön yargıyla bakıyorsunuz 3 senedir aynasız motor kullanıyorum uzun yol hariç hiç aynaya gerek duymadım çünkü arkama bakıyorum ve önmdeki araçla mesafemide kontrol ediyorum
sizin gözünüzde herkes apaçi.......

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/84522-kaza-ani-mobese-kamerasinda-2.html#ixzz1A0SyvzKs
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Bunu anlaman çok kolay. İstinasız herkes kask taksa . Kask cezası diye bir sıkıntı olmasa............
Neyse bu sorduğun sorunun cevabını yine senin biz yazınla vermek lazım...

2 sayfa önce yazdığın birşey

ben zaten kaskı takıyorum ihmal de etmem çevremdeki arkadaşlarıda sürekli uyarırım
ama ayna işine bi türlüü alışamadım.
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Biri bana aynanın ne işe yaradığını anlatabilirmi,
sol aynanın civatası yalama olmuş, baktım tek ayna kaldı, diğerinide söktüm, böyle daha güzel bence,
aynasızlar a bende katıldım :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
ben zaten kaskı takıyorum ihmal de etmem çevremdeki arkadaşlarıda sürekli uyarırım
ama ayna işine bi türlüü alışamadım.

Hala anlamadın değilmi ?
Diyorumki. Kaskını takmayanlar yüzünden aynı kefeye koyulmuş ve ceza yemişsin. Ve hala kask takmamalarına kim ne diyebilirki yazıyorsun. En başta senin bunu dememen lazım. Yarın bende sen ve senin gibi ayna kullanmayanlar yüzünden aynasızlıktan ceza yiyebilirim. Adamların ellerini alıştırıyorsunuz. Polis her motoru kesin aynası yoktur kesin kask takmıyordur kesin hız yapmıştır kesin serserinin tekidir diye ön yargı ile karşılıyor. Sonra sen buna karşı çıkanlara ön yargılı diyorsun..
Neyse anlamak istemeyene anlatmak zor iş. Ne yazsam boş. Umarım başına bir iş gelmeden doğruyu bulursun...
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Hala anlamadın değilmi ?
Diyorumki. Kaskını takmayanlar yüzünden aynı kefeye koyulmuş ve ceza yemişsin. Ve hala kask takmamalarına kim ne diyebilirki yazıyorsun. En başta senin bunu dememen lazım. Yarın bende sen ve senin gibi ayna kullanmayanlar yüzünden aynasızlıktan ceza yiyebilirim. Adamların ellerini alıştırıyorsunuz. Polis her motoru kesin aynası yoktur kesin kask takmıyordur kesin hız yapmıştır kesin serserinin tekidir diye ön yargı ile karşılıyor. Sonra sen buna karşı çıkanlara ön yargılı diyorsun..
Neyse anlamak istemeyene anlatmak zor iş. Ne yazsam boş. Umarım başına bir iş gelmeden doğruyu bulursun...

ANLAYANA SİVRİSİNEK SAZ, ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ :farao::farao::farao:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Hala anlamadın değilmi ?
Diyorumki. Kaskını takmayanlar yüzünden aynı kefeye koyulmuş ve ceza yemişsin. Ve hala kask takmamalarına kim ne diyebilirki yazıyorsun. En başta senin bunu dememen lazım. Yarın bende sen ve senin gibi ayna kullanmayanlar yüzünden aynasızlıktan ceza yiyebilirim. Adamların ellerini alıştırıyorsunuz. Polis her motoru kesin aynası yoktur kesin kask takmıyordur kesin hız yapmıştır kesin serserinin tekidir diye ön yargı ile karşılıyor. Sonra sen buna karşı çıkanlara ön yargılı diyorsun..
Neyse anlamak istemeyene anlatmak zor iş. Ne yazsam boş. Umarım başına bir iş gelmeden doğruyu bulursun...

anladım tamamdır sağoll

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------

ANLAYANA SİVRİSİNEK SAZ, ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ :farao::farao::farao:

tamam sen haklısın merak etme bi kaç ay sonra B+A2 elimde.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
kazanın antalya'da meydana gelmesi, 20 kişilik grup olması ve kırmızı ışıkta durarak hatıra fotoğrafı çektirmek gibi bir şey yapmaları bana bu grubun şaka makinası olabileceğini düşündürüyor..

katılıyorum bencede onlardır belliydi zaten :farao:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
neden yazdığım mesaj gözükmüyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------

acayüp adlı arkadaş demek istediğini anladım çevremdeki bilinçsz kişiler yüzünden ben ve başkaları kurunun yanında yaş hesabı aynı muamelede yargılanıyor .bende farkındayım ama extrem_015 bana kafayı takmış her konuda her mesajımda dalga aşağılayıcı hakarette bulunuyor ne iş

KAZA YAPAN ARKDAŞLARIN DURUMLARININ İYİ YE GİTMİŞ OLDUGU ÖGRENİLDİ...!!!

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ..!!
B BLOK 4.KAT TA YATTIGI ÖGRENİLDİ
HERHANGİ Bİ CİDDİ SORUUU YOKMUŞ GAYET İYİ YMİŞ DURUMU
...TÜM ARKDAŞLARIMIZIN BİLGİSİNE..!!
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
cüneyt kardeşim. bugün ilk kazamı yaptım. yagmur hafif hafif çileniyordu kavşaga yaklaşınca önümdeki araç fren yaptı hızım 40 dı ön frene bastım hafif kaydı bıraktım arkayla beraber bastım yagmur yeni başladıgından yol sabun kalıbı gibi olmuş yatırdım motoru sol tarafa. sol aynam kırıldı ve debriyaj maneti hafif egildi. motor koruma demiri oldugundan motosiklette hiçbir sorun oluşmadı. bende çok şükür bişe yok gögsümü refüje çarptım şimdi biraz acıyor ama kırık çatlak oldugunu düşünmüyorum.

bunları neden mi yazdım.

motosikleti kaldırıp eve geldim gelirken yaptıgım kazadan sol aynamın olmamasından çok tedirgin oldum. üzerimi degiştirip ilk işim ayna almak ve debriyaj manetini değiştirmek oldu.

istanbuldan bir arkadaşım geldi. kendisi honda servis ustası ve yılların deneyimli motorcusu. antalyadaki aynasız motosikletler gözünden kaçmadı ve bana neden bu motosikletlerde ayna yok bunlar istanbulda olsa çok yaşamazlar dedi.

1-kask takan biri geri bakışlarda görüş açısını daraltır
2-kafaya binen agırlık nedeniyle boynunuzu geriye çevirdiginizde kask yokken daha rahat çevirirsini
3 kask diger araçların motor seslerini duymanızı engeller

bunlar kask takmanın olumsuz yanlarıdır. peki bu açıgı ne kapatır? ayna


enes bu yazımı görmedin galiba ayna konusu ciddi bir iştir şakası olmaz.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Kaza yapanlara acil şifalar.

İnşallah bu kazadan kendine hisse düşenler ders çıkarır.




Dünyanın yeni bir Osmanlı'ya muhtaç olduğunun idrakinde olan Enes kardeşim, motorunda aynanın da gerekli olduğunun idrakinde olursun umarım.
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
enes ünlü oldun artık herkes seni tanıyor
birlik olup enese bir ayna alalım:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşlar ( BU SİTE KATILIMCILARI İÇİN SÖYLÜYORUM ) hepimiz aynı gemideyiz, küreklerimizi aynı yöne doğru çektikçe istediğimiz yere varabiliriz.
birbirimizin hatalarını daha yapıcı şekilde aktarmaya çalışsak ve kırıcı olmadan anlayıp cevaplamaya çalışsak en doğrusunu yapmış oluruz bence.

önemli olan iyi niyet ve iyi temennilerde bulunmak...
Allah hepimizi korusun :)
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
ilk dikkatimi çeken çogunun kaskı yok ve grup sürüşü bilinci yok çok dagınık serbest hareket ediyolardı bizim gezilerimizde dikkat ettigimiz şey bu zaten tek şerit aralıklarla ve full koruma ile motor işi şakaya gelmiyor ben bunu anladım bineceksek ne gerekiyorsa onu yapmak lazım
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Bu arkadaşların gurup sürüşünden haberleri yok sanırım Şakacıların gene gurup sürüşü tecrübeleri var allahtan 100 motor birbirine girmiyor..Herneyse Kask takalım ayna takalım ehliyetsiz motora binmiyelim toplumsal mesajımızıda burada verelim keşke herkes bu forumdaki kadar bilinçli olsa ? Bende teker yapıyorum yalan yok amaa ! 1 kere trafikte akrobatik hareketlere kalkışmadım genelde kapalı mekanlarda Selametle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst