merhaba beyler havalar soğumadan günübirlik bir gezi ayarlasanız da kendimi tanıtma fırsatı bulsam nasıl olur :cherry:
merhaba halil hoşgeldin inşallah dediğin gibi havalar soğumadan ne gezdik kardır. buradan takip et davet beklemeden gelebilirsin.tekrarhoşgeldin
hoşgeldin..
ama biraz kendini tanısan iyi olur.
katılımcı ve kalıcı olman dilei ile :rendeer:
bende beslenme ve diyetetik öğrencisiyim. son sınıf
merhaba beyler sağolun, nickim aynı zamanda adım, yani Halil Aslan, sivaslıyım kayseride öğrenciyim işletme 4. ünlü motor aracılığıyla motorlananlardanım.
Mehmet Ünlüye selamlar bu arada :cat:
kalıcı olacağımı ümid ediyorum. Çünkü ilk motorum ybr 125 ve bir ay geçti uzun yolda kesmiyo. büyütücem inşallah ama 250 yi geçmeyi düşünmüyorum. aldığım günün ertesi motorda ikinci günüm (bu motorda değil genel olarak) 240 km yol yaptım
4. günde 500 km yi devirmiştim sanırım
tek başına uzun yol çekilmiyo zira hızın limitli, ama sizinle balkanlar gezisine bile çıkarım :bounce:
günaydın kayseri mt. ne o sesiniz pek cıkmıyo.ünlü mehmet hayırdır işler yoğun heralde Allah bol kazanclar versin.
müsait bi vakitte görüşelim bizim görüşmemiz daha olağan duruyo fakültee sağolsun :cherry:
Ses ses bir iki nasılsınız arkadaşlar görüşmeyeli ?
günaydın kayseri mt
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 AM ----------
sayın kayseri mt ekibi 25.10.2009 da metin tek ve benim başkanlığımda iki grubu birleştirerek hem tanışma hem kaynaşma adı altında kısa mesafeli bir gezi planı yapıyoruz ben size sormadan karar vermek istemedim sizin fikirlerinizide en kısa sürede bekliyorum bende ona göre bir haber vereceğim
güzel olur zaten devamlı bi yerlerde görüşüyoruz:cat: