[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
valla hakan ben senden haber aladım :) hiç söylemiyosun gititğini bi yerlere hep başkasından duyuyoz :(
 
Katılım
19 Ağu 2009
Mesajlar
62
merhaba beyler havalar soğumadan günübirlik bir gezi ayarlasanız da kendimi tanıtma fırsatı bulsam nasıl olur :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
merhaba halil hoşgeldin inşallah dediğin gibi havalar soğumadan ne gezdik kardır. buradan takip et davet beklemeden gelebilirsin.tekrarhoşgeldin
 
Katılım
19 Ağu 2009
Mesajlar
62
merhaba halil hoşgeldin inşallah dediğin gibi havalar soğumadan ne gezdik kardır. buradan takip et davet beklemeden gelebilirsin.tekrarhoşgeldin

hoşgeldin..
ama biraz kendini tanısan iyi olur.
katılımcı ve kalıcı olman dilei ile :rendeer:

merhaba beyler sağolun, nickim aynı zamanda adım, yani Halil Aslan, sivaslıyım kayseride öğrenciyim işletme 4. ünlü motor aracılığıyla motorlananlardanım.
Mehmet Ünlüye selamlar bu arada :cat:
kalıcı olacağımı ümid ediyorum. Çünkü ilk motorum ybr 125 ve bir ay geçti uzun yolda kesmiyo. büyütücem inşallah ama 250 yi geçmeyi düşünmüyorum. aldığım günün ertesi motorda ikinci günüm (bu motorda değil genel olarak) 240 km yol yaptım :)
4. günde 500 km yi devirmiştim sanırım :)
tek başına uzun yol çekilmiyo zira hızın limitli, ama sizinle balkanlar gezisine bile çıkarım :bounce:
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
günaydın kayseri mt. ne o sesiniz pek cıkmıyo.ünlü mehmet hayırdır işler yoğun heralde Allah bol kazanclar versin.
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
merhaba beyler sağolun, nickim aynı zamanda adım, yani Halil Aslan, sivaslıyım kayseride öğrenciyim işletme 4. ünlü motor aracılığıyla motorlananlardanım.
Mehmet Ünlüye selamlar bu arada :cat:
kalıcı olacağımı ümid ediyorum. Çünkü ilk motorum ybr 125 ve bir ay geçti uzun yolda kesmiyo. büyütücem inşallah ama 250 yi geçmeyi düşünmüyorum. aldığım günün ertesi motorda ikinci günüm (bu motorda değil genel olarak) 240 km yol yaptım :)
4. günde 500 km yi devirmiştim sanırım :)
tek başına uzun yol çekilmiyo zira hızın limitli, ama sizinle balkanlar gezisine bile çıkarım :bounce:

merhaba halil hoş geldin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:31 AM ----------

günaydın kayseri mt. ne o sesiniz pek cıkmıyo.ünlü mehmet hayırdır işler yoğun heralde Allah bol kazanclar versin.

günaydın abi evet bu aralar biraz yoğunum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ses ses bir iki nasılsınız arkadaşlar görüşmeyeli ?
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
52
S.A Kayseri mt ben yozqattan mutlu reflexiv'in halaoğlu
işten çıkdım qeri yusuf abi bide köpek aldım onla uğraşıyomm :)
motor parası qeri qitti ::pr::pr::pr:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
halil bu gün saat 11:30 gibi atayurt un orda seni gördüm motorla. arkanda da birisi vardı kaskından tanıdım :) kornayı öttürdüm ama senden tık yoktu :)
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
günaydın kayseri mt

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 AM ----------

sayın kayseri mt ekibi 25.10.2009 da metin tek ve benim başkanlığımda iki grubu birleştirerek hem tanışma hem kaynaşma adı altında kısa mesafeli bir gezi planı yapıyoruz ben size sormadan karar vermek istemedim sizin fikirlerinizide en kısa sürede bekliyorum bende ona göre bir haber vereceğim
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
günaydın kayseri mt

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 AM ----------

sayın kayseri mt ekibi 25.10.2009 da metin tek ve benim başkanlığımda iki grubu birleştirerek hem tanışma hem kaynaşma adı altında kısa mesafeli bir gezi planı yapıyoruz ben size sormadan karar vermek istemedim sizin fikirlerinizide en kısa sürede bekliyorum bende ona göre bir haber vereceğim

güzel olur zaten devamlı bi yerlerde görüşüyoruz:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst