[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
günaydın kayseri mt

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 AM ----------

sayın kayseri mt ekibi 25.10.2009 da metin tek ve benim başkanlığımda iki grubu birleştirerek hem tanışma hem kaynaşma adı altında kısa mesafeli bir gezi planı yapıyoruz ben size sormadan karar vermek istemedim sizin fikirlerinizide en kısa sürede bekliyorum bende ona göre bir haber vereceğim

o tarihe önceden verilmiş sözüm var.. malesef gelemem:salut: size şimdiden iyi eğlenceler:rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
s.a. kayseri mt sakinleri heç durmuyorsunuz bakıyorumda:Dben gittim ortalık hareketlenmiş:)nasılsınız nasıl gidiyor kayseride hayat siz orada ybr lere mondiallere binin burada millet k7lere goldvinglere burgmanlara dandik motor diolar:mrgreen:
 
Katılım
19 Ağu 2009
Mesajlar
62
halil bu gün saat 11:30 gibi atayurt un orda seni gördüm motorla. arkanda da birisi vardı kaskından tanıdım :) kornayı öttürdüm ama senden tık yoktu :)

:mrgreen:doğrudur ya kusura bakma acemiliğimizden, bende farkettim ama sen olduğunu tahmin edemedim, önceden araba kullanırken böyle bir tecrübemiz yoktu, yolda motorcular birbirini selamsız sabahsız göndermezmiş öğrenmiş olduk. ben o gün hazrlıkları yapmış eşyaları almak için eve geliyodum mersine gittik arkadaki arkadaşla, yeni geldim epey bi yorulmuşum yaa :queen:
:pr:yarım saat mola ile 6 saat motor üstünde yolculuk akıl işi gibi görünmese de yaptık bi kere :queen:
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
herkese selam hoşgeldin halilaslan.
başkan motorda biraz değişiklik yaptım nasıl olmuş.
ferhat abi virago yazısını nasıl temin ederim.bisan yazısını sökünce boşluk oldu orda
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
slm

vay bizim grup atakta la tuni sende anca satıyon bizi hıyar geçeniz iyi olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 PM ----------

evet bütün masraflar başkanlardan mangal partisi demi lo başkan hehe
:rendeer::rendeer::rendeer: en kral başlan mehmet başkan:rendeer::rendeer::rendeer::cat::cat::cat: tabi mangalı ısmarlarsa:cat::cat:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
la yusuf az önce arkdaş seni görmüş. seni iş adamı sanmış takım elbiseli kundralı birisi hyosung motor almış anayurt a doğuru geçti dedi :)
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
188
Selam arkadaşlar,nasılsınız görüşmeyeli iyisinizdir umarım :) Kimse duymasın ben FERHAT!! :p:mrgreen: (Yöneticler özellikle) :wiinkk:

Uzaklaştırıldım siteden ben biliyorsunudur!nasıl olsa yine uzaklaştırılacaz,yinede yazayım dedim iki kalem,Biliyorsunuz tr de tek,En havalı,En çok onlıne rekoruna sahip,en çok üye barındıran site burası...
İlk üyeliğimi aldığım zaman güzel umutlarla yazmaya başladım (çünkü bir allahın kulu yoktu kayseri mt'de)kayseri mt'de çevre edinip,iyi,kalıcı arkadaşlıklar edinip,geziler yapıp katılmaktı...Yaptık güzel geziler arkadaşlıklar lakin bu mt deki ortamı ben çözemedim daha.Bir şey rica ediyorsun zırrt hemen uzaklştırma,eski nicini alıp yeni nicini iptal ettiriyorsun bir bakmışın iki üyeliğinde gitmiş :queen:
Bune yaman çelişki anlmadım ben.. :)
Bu son yazımdır arkadaşlar mt benim gibi değerli üyeyi kayıp etti :p Keyifcazları bilir ne diyelim...
Lafı şuraya getirmek istiyorum mt adı altında toplanacaksanız ben yokum,haa! eğer mt'siz reklamsız toplanacaksanız eyvallah o zaman...:cat:

Son bir şey yazayım bari be :) Azcı reklm olcak ama :p
Arkadaşlar 2009 model ybr'mi (YBR CİTY)satıyorum şu an km'si 4600'lerde fiyat olarak 3000'tl istiyorum peşin,pazarlıksız exstra olarak sadece depo kılıfı var... satma amacım allahın izniyle bu sefer büyütmek :)
Motosikleti görmek isteyen arkadaşlar (Ünlü motor) mehmet arkadaşımızın orada görebilirler...sevgiyle kalın...
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Selam arkadaşlar,nasılsınız görüşmeyeli iyisinizdir umarım :) Kimse duymasın ben FERHAT!! :p:mrgreen: (Yöneticler özellikle) :wiinkk:

Uzaklaştırıldım siteden ben biliyorsunudur!nasıl olsa yine uzaklaştırılacaz,yinede yazayım dedim iki kalem,Biliyorsunuz tr de tek,En havalı,En çok onlıne rekoruna sahip,en çok üye barındıran site burası...
İlk üyeliğimi aldığım zaman güzel umutlarla yazmaya başladım (çünkü bir allahın kulu yoktu kayseri mt'de)kayseri mt'de çevre edinip,iyi,kalıcı arkadaşlıklar edinip,geziler yapıp katılmaktı...Yaptık güzel geziler arkadaşlıklar lakin bu mt deki ortamı ben çözemedim daha.Bir şey rica ediyorsun zırrt hemen uzaklştırma,eski nicini alıp yeni nicini iptal ettiriyorsun bir bakmışın iki üyeliğinde gitmiş :queen:
Bune yaman çelişki anlmadım ben.. :)
Bu son yazımdır arkadaşlar mt benim gibi değerli üyeyi kayıp etti :p Keyifcazları bilir ne diyelim...
Lafı şuraya getirmek istiyorum mt adı altında toplanacaksanız ben yokum,haa! eğer mt'siz reklamsız toplanacaksanız eyvallah o zaman...:cat:

Son bir şey yazayım bari be :) Azcı reklm olcak ama :p
Arkadaşlar 2009 model ybr'mi (YBR CİTY)satıyorum şu an km'si 4600'lerde fiyat olarak 3000'tl istiyorum peşin,pazarlıksız exstra olarak sadece depo kılıfı var... satma amacım allahın izniyle bu sefer büyütmek :)
Motosikleti görmek isteyen arkadaşlar (Ünlü motor) mehmet arkadaşımızın orada görebilirler...sevgiyle kalın...

abi öyle dokunaklı yazmışınki neredeyse ağlayacaktım:salut:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
msn messenger var. cep telefonu var. duman ile mesajlaşma var .. o0o0o var da var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 PM ----------

murat abi gönderdiğim linkten indirdin mi fotoları?
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
9
Herkese merhaba

GENÇLER ben şahin h duyar aslen kayseriliyim ve her nerede yaşarsamda kayserili olarak ölecegim antalya kemer yolu üzerinde mekanim var kendi yerim açık ve kapalı alan restorant ben yedi sene b m w ye bindim şimdi yaşlandık ama bir kac hafta içerisinde 2008tenere z ye pazarlımız var allah nasib ederse bir kaç hafta içinde alırız ve ilk ziyaretim kayseri ve sizler olur gerçı geçensene motorla bu ayda gitim erkilete donacaktım bizdr il bsharda gideriz
sizleri kayseride böyle bir başlangiç yaptınızdan dolayıhem teşekürhem teprik ederim herkese selaamlar antalya motorizede üyeyim kafkas 38 kotuyla
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
çok komik lan tuni:)ne yapalım hacı artık bos beleş değiliz.:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:08 PM ----------

ferhat abi sonuna kadar katılıyorum..görüşecek adam herşekilde görüşür.
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
msn messenger var. cep telefonu var. duman ile mesajlaşma var .. o0o0o var da var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 PM ----------

murat abi gönderdiğim linkten indirdin mi fotoları?

indirdim tuni benim fotoları da sana yollarım tuni fazla değil ama

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 PM ----------

GENÇLER ben şahin h duyar aslen kayseriliyim ve her nerede yaşarsamda kayserili olarak ölecegim antalya kemer yolu üzerinde mekanim var kendi yerim açık ve kapalı alan restorant ben yedi sene b m w ye bindim şimdi yaşlandık ama bir kac hafta içerisinde 2008tenere z ye pazarlımız var allah nasib ederse bir kaç hafta içinde alırız ve ilk ziyaretim kayseri ve sizler olur gerçı geçensene motorla bu ayda gitim erkilete donacaktım bizdr il bsharda gideriz
sizleri kayseride böyle bir başlangiç yaptınızdan dolayıhem teşekürhem teprik ederim herkese selaamlar antalya motorizede üyeyim kafkas 38 kotuyla

abi her zaman bekleriz. antalya ya hatta kemere çok gittim biz de ziyaretine geliriz inşallah.yeni motorun da hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin pazarlığı Kayserili gibi yap :)
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
üzüldüm ferhat abi seni burda görmek güzeldi :pale:katkıların çok fazlaydı hayırlısı ne diyelim motorun içinde hayırlısı olsun:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 AM ----------

satınca ne alacan abi
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
Selam arkadaşlar,nasılsınız görüşmeyeli iyisinizdir umarım :) Kimse duymasın ben FERHAT!! :p:mrgreen: (Yöneticler özellikle) :wiinkk:

Uzaklaştırıldım siteden ben biliyorsunudur!nasıl olsa yine uzaklaştırılacaz,yinede yazayım dedim iki kalem,Biliyorsunuz tr de tek,En havalı,En çok onlıne rekoruna sahip,en çok üye barındıran site burası...
İlk üyeliğimi aldığım zaman güzel umutlarla yazmaya başladım (çünkü bir allahın kulu yoktu kayseri mt'de)kayseri mt'de çevre edinip,iyi,kalıcı arkadaşlıklar edinip,geziler yapıp katılmaktı...Yaptık güzel geziler arkadaşlıklar lakin bu mt deki ortamı ben çözemedim daha.Bir şey rica ediyorsun zırrt hemen uzaklştırma,eski nicini alıp yeni nicini iptal ettiriyorsun bir bakmışın iki üyeliğinde gitmiş :queen:
Bune yaman çelişki anlmadım ben.. :)
Bu son yazımdır arkadaşlar mt benim gibi değerli üyeyi kayıp etti :p Keyifcazları bilir ne diyelim...
Lafı şuraya getirmek istiyorum mt adı altında toplanacaksanız ben yokum,haa! eğer mt'siz reklamsız toplanacaksanız eyvallah o zaman...:cat:

Son bir şey yazayım bari be :) Azcı reklm olcak ama :p
Arkadaşlar 2009 model ybr'mi (YBR CİTY)satıyorum şu an km'si 4600'lerde fiyat olarak 3000'tl istiyorum peşin,pazarlıksız exstra olarak sadece depo kılıfı var... satma amacım allahın izniyle bu sefer büyütmek :)
Motosikleti görmek isteyen arkadaşlar (Ünlü motor) mehmet arkadaşımızın orada görebilirler...sevgiyle kalın...

abi benden helalindeni1.500 tl işler para peşin kırmızı meşin para bir yana ybr bi yana işine gelirse:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst