Selam arkadaşlar,nasılsınız görüşmeyeli iyisinizdir umarım

Kimse duymasın ben FERHAT!!

:mrgreen: (Yöneticler özellikle) :wiinkk:
Uzaklaştırıldım siteden ben biliyorsunudur!nasıl olsa yine uzaklaştırılacaz,yinede yazayım dedim iki kalem,Biliyorsunuz tr de tek,En havalı,En çok onlıne rekoruna sahip,en çok üye barındıran site burası...
İlk üyeliğimi aldığım zaman güzel umutlarla yazmaya başladım (çünkü bir allahın kulu yoktu kayseri mt'de)kayseri mt'de çevre edinip,iyi,kalıcı arkadaşlıklar edinip,geziler yapıp katılmaktı...Yaptık güzel geziler arkadaşlıklar lakin bu mt deki ortamı ben çözemedim daha.Bir şey rica ediyorsun zırrt hemen uzaklştırma,eski nicini alıp yeni nicini iptal ettiriyorsun bir bakmışın iki üyeliğinde gitmiş :queen:
Bune yaman çelişki anlmadım ben..

Bu son yazımdır arkadaşlar mt benim gibi değerli üyeyi kayıp etti

Keyifcazları bilir ne diyelim...
Lafı şuraya getirmek istiyorum mt adı altında toplanacaksanız ben yokum,haa! eğer mt'siz reklamsız toplanacaksanız eyvallah o zaman...:cat:
Son bir şey yazayım bari be

Azcı reklm olcak ama

Arkadaşlar 2009 model ybr'mi (YBR CİTY)satıyorum şu an km'si 4600'lerde fiyat olarak 3000'tl istiyorum peşin,pazarlıksız exstra olarak sadece depo kılıfı var... satma amacım allahın izniyle bu sefer büyütmek
Motosikleti görmek isteyen arkadaşlar (Ünlü motor) mehmet arkadaşımızın orada görebilirler...sevgiyle kalın...