[Kayseri - MT]

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karizmatik insan murat :rendeer:
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
arkadaşlar 06-10-2009 salı günü saat:20:00 da ünlünün önünde buluşup uğurun düğününe gidilecek toplanma saati 07:30 da herkes dükkanın önünde toplanacak arkadaşlar hareket saati 20:00
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TAKSİMETRE

Taksinin yokuşta frenleri patlamış, müthiş bir hızla aşağı iniyor. Kayseri'li müşteri bağırmış..
'Durdur su arabayı..'
Söför panik icinde haykırmıs..
'Durduramıyorum!..'
'O zaman taksimetreyi durdur hic degilse' demiş, Kayserili.
:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
günaydın kayseri

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:58 AM ----------

rizeli antepli adanalı ve kayserili hafta sonu pikniğe gitmeye karar vermişler rizeli gelirken çayını adanalı kebabını antepli baklavasını getirmiş kayserilide yanında gardaşını getirmiş
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
günaydııın
Jinekologun biri 'lanet olsun' der ve
doktorluğu bırakır.

motorlara merakı vardır. Niyeti motosiklet tamircisi olmaktır.

Gider ve sendikanın sınavına girer.
Sonuçta 100 üzerinden 150 alıp gecer.
Bunun üzerine bir soruşturma açılır.
Müfettişler sınav hocasına sorarlar, bu iş nasıl oldu
diye.
Hoca :
'Valla, yağı değiştir dedim, değiştirdi.
Filtreyi değiştir dedim, degiştirdi.
Bujileri temizle dedim, temizledi.'
Müfettiş :
'İyi de neden 100 degil de 150?'
Hoca :
'Bunların hepsini motorun egzoz deliğinden
yaptı!'
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Adanalinin biri,Kayserilinin yaninda ögünmek amaciyla demis ki: - Arkadas, bizim bir tarlamiz var ,arabamizla sabah namazi vakti tarlanin bir ucundan hareket ediyoruz ancak yatsi vakti olmasina ragmen tarlanin diger ucuna bir türlü varamiyoruz! Bizim Kayserili biyik altindan gülerek demis ki: -Haklisin arkadas, bir zamanlar bizim de sizinki gibi bir külüstür arabamiz vardi ama sattik ve kurtulduk o külüstürden!
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
Kayserilinin biri ölüm döşeğindedir:
Kayserili: Sevgili karım burada mısın?
Eşi: Evet hayatım buradayım.
Kayserili: Sevgili oğlum Mehmet burada mısın?
Mehmet: Evet babacım buradayım.
Kayserili: Oğlum Ahmet ya sen burada mısın?
Ahmet: Evet ben de buradayım.
Kayserili: Güzel kızım sen burada mısın?
Kızı: Evet buradayım babacım.
Kayserili: Allah hepinizin Cezasını versin. Dükkanda kim duruyor o zaman?
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
s.a. günaydın kayseri mt sakinleri nasılsınız keyfleriniz nasıl:rendeer:herkesin geçmiş bayramı kutlu olsun:)
bu arada şafak:329::angry2::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst