[Kayseri - MT]

Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
beyler yavaş olun akıllı olun aklınızı alırım daha yeni arayı düzettik
gene benimcanımı sıkayın bir patlarsam bu sefer kötü olur şafak yunus abinden özürdile bitsin canım yoksa iknizide elime alcam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:53 PM ----------

ne oluyor bizim grupa anlamadımki lan tuni hep senin yüzünden bunlar sen gittin birbirimize girdik üzüntüden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:55 PM ----------

:bounce: Ben forum kurallarını yazdım diye sen okumak zorunda değilsin. Başında forum kuralları diye yazıyordu.:queen:

arkadaş sen kimsin necisin ismin var gerisi yok kendini bir tanıt bakalım bir tanışalım anca yazı yazıyon ses var görüntü yok misali

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 PM ----------

dün akşamki resmleri akşam atarım beyler
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
yunus nerelerdesin bir bizim oraya gel

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:28 PM ----------

aslan2003 tanıyan varmı arkadaşlar veya ben tanıyormuyum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:29 PM ----------

ünlü moto ybr 125 fiyatı nedir kanka
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
sagol canımın içi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 PM ----------

telli oglu özel pasta yapıyormu resimli felan bilen varmı
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Arkadaşlar forumda herkese tek tek kendimi tanıtmam mümkün değil. yns sen adam yerine koymasan ne olur beni adam yerine koyanlar yeter. Benim yazdığım mesaj sayısı 90 küsür olmuş tanıyan da tanıyor zaten...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
la murat uzulme sen en yakin zamanda gelcem. Ozledim valla sizi. Ama geldigimde boyle cocukca olaylara takiyor olursaniz kulaginuzi cekerim hee
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Yazmayım yazmayım dedim ama daynamadın ve son kez kayseri mt'ye yazıyorum.

Arkadaşlar motosiklet topluluğu,arkadaşlık,kardeşlik böyle olmaz.Neden olmaz birincisi,saygı,ikincisi:sevgi,arkadaşlık ben bunların hiçbirini burada göremiyorum doğru'ya doğru eğriye eğri,herkesin yazısına düşüncesine saygılı olmak lazım. Murat boyar arkadaşımız bir uyarı yapmış yerince ve doğru bir şekilde,ardındanda ferhat bir şeyler yazmış,ve bütün olay bu değilmi!Aranızda istediğiniz gibi muhabbet yapabilirsiniz ama kayseri mt'ye bu tür muhabbetler yakışmaz.çünkü sadece kayserili arkdaşlar okumuyor bu yazıları herkes okuyor. Konu kapandı abi ne diye yazıyosun diye soracaksanız eğer benimde düşüncelrimi buraya yazma hakkım var.
Yine arkadaşız beraber konuşur merhabalaşırız ama bundan sonra ben ve kardeşim ferhat hiç bir şekilde gezilere katılmayacağız. Herşey gölünüzce olsun mehmet.
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
la murat uzulme sen en yakin zamanda gelcem. Ozledim valla sizi. Ama geldigimde boyle cocukca olaylara takiyor olursaniz kulaginuzi cekerim hee

eyvallah koçum oglum gelirken oralardan boş gelme anlarsınya

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:39 PM ----------

Yazmayım yazmayım dedim ama daynamadın ve son kez kayseri mt'ye yazıyorum.

Arkadaşlar motosiklet topluluğu,arkadaşlık,kardeşlik böyle olmaz.Neden olmaz birincisi,saygı,ikincisi:sevgi,arkadaşlık ben bunların hiçbirini burada göremiyorum doğru'ya doğru eğriye eğri,herkesin yazısına düşüncesine saygılı olmak lazım. Murat boyar arkadaşımız bir uyarı yapmış yerince ve doğru bir şekilde,ardındanda ferhat bir şeyler yazmış,ve bütün olay bu değilmi!Aranızda istediğiniz gibi muhabbet yapabilirsiniz ama kayseri mt'ye bu tür muhabbetler yakışmaz.çünkü sadece kayserili arkdaşlar okumuyor bu yazıları herkes okuyor. Konu kapandı abi ne diye yazıyosun diye soracaksanız eğer benimde düşüncelrimi buraya yazma hakkım var.
Yine arkadaşız beraber konuşur merhabalaşırız ama bundan sonra ben ve kardeşim ferhat hiç bir şekilde gezilere katılmayacağız. Herşey gölünüzce olsun mehmet.

abi bunun tek sorumlusu benim ben girmicem artık gezilerede gelmem siz eskisi gibi takılın herkezden tekrar özür diler mt den ayrılıyorum saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 PM ----------

Yazmayım yazmayım dedim ama daynamadın ve son kez kayseri mt'ye yazıyorum.

Arkadaşlar motosiklet topluluğu,arkadaşlık,kardeşlik böyle olmaz.Neden olmaz birincisi,saygı,ikincisi:sevgi,arkadaşlık ben bunların hiçbirini burada göremiyorum doğru'ya doğru eğriye eğri,herkesin yazısına düşüncesine saygılı olmak lazım. Murat boyar arkadaşımız bir uyarı yapmış yerince ve doğru bir şekilde,ardındanda ferhat bir şeyler yazmış,ve bütün olay bu değilmi!Aranızda istediğiniz gibi muhabbet yapabilirsiniz ama kayseri mt'ye bu tür muhabbetler yakışmaz.çünkü sadece kayserili arkdaşlar okumuyor bu yazıları herkes okuyor. Konu kapandı abi ne diye yazıyosun diye soracaksanız eğer benimde düşüncelrimi buraya yazma hakkım var.
Yine arkadaşız beraber konuşur merhabalaşırız ama bundan sonra ben ve kardeşim ferhat hiç bir şekilde gezilere katılmayacağız. Herşey gölünüzce olsun mehmet.

abi bunun tek sorumlusu benim ben girmicem artık gezilerede gelmem siz eskisi gibi takılın herkezden tekrar özür diler mt den ayrılıyorum saygılar
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
kaç gündür yazmayım bu konu hakkında diye zorluyodum kendimi.ama bende dayanamıcam..öncelikle bu hallere gelmek için ne kadar süre geçtiğini herkes kanımca biliyor.sırf bunun hatırına bile herkesin kendinden biraz fedakarlık yapıp olayın kapanması, eski hale dönmemiz gerek.olayın tamamen dısarısında kalan birisi olarak kendimce bildiğim gördüğüm duyduğum kadarıyla ortada sorun,problem namına zaten birsey yok.yani büyütülecek birsey olurda büyütülür hani o da yok zaten..arkadaslar tamamen coğu kişinin ters anında normal bi zamanda görülemeyecek bi söz soğuk duş etkisi yaratmıs.yani biraz zaman sonra zaten anlasılıcak ne kadar b..ktan bi durum olduğu.kocaman insanlarız lütfen...

aslan ve şfk..aramızda kaç kere bulundunz da aramızda olabilecek olan kavga döğüş barıs mutluluk olaylarına kafanıza göre dahil olabiliyorsunuz.biz istemezsek aramıza giremezsiniz zaten..biz(herkes) forum kurallarını, özelde neyin yazılıcanı, açıkta neyin yazılıcanı biliyoruz zaten..oyle olmasa arkadaslar gereki özürleri zaten dilemezdi..hata yaptıklarını anladıkları için özür dilediler herhalde değilmii??

ayrıca şfk...sanki ortamda güzel birsey oluyormus gibi gülücük koyup çarsı karısmıs kaçıım demek ne demek ya?gelirsin çayımızı içersin gezersin yardım istersin ederiz ama boyle yorumlar yapamazsın emin ol bundan.
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
millet tartışıyorda bende aldırış etmeden dalga geçercesine ukalaca gülüp geçmişim sanki; öyle bi anlaşılma olmuş :pale: ki kesinlikle böyle birşey yok.
Tartışılacak ciddi bi mevzuda yok ortada zaten iki samimi abimizin kendi aralarında şakalaşmaları.. bu kadar büyüyeceğini hiç tahmin etmedim, sadece ortamı yumuşatma amaçlı birazda espritüel bi halde " çarşı karışmış :) ben iyi akşamlar dileklerimi iletip ( bulaşmadan )kaçıyım :p " dedim. Ama dediğim gibi yanlış anlaşılmışım

samimi arkadaş çevresi arasında kullanırız "çarşı karışmış" burdaki kullanım amacı : Arkadaşlar, dükkan sahipleri tartışıyor, olaylar oluyor ama sular durulduğunda, herşey saman alevi gibi yanıp söndüğünde değişen birşey olmayacak herkez yine yerinde olacak anlamını çıkarabilriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
senden başka kimse oyle anlamamış nedense..biraz daha dikkatli ol bundan sonra o zaman:wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
senden başka kimse oyle anlamamış nedense..biraz daha dikkatli ol bundan sonra o zaman:wiinkk:

dediğim gibi farklı bi amacım yoktu.
zaten olan biteni, yapılanları sıklıkla takip eden
tanımadığı halde buluşmalarına katılan
kayserideki bu oluşumun
kayserili motosikletli insanların arasında yer almayı isteyen birinin
forumda olan tatsız bir olay karşısında sırıtarak alay edercesine gülüp geçmesi beklenemez
en azından bu aptallığı benden kimse bekleyemez.
Sanıyorumki bugün YNS38 de bu yanlış anlaşılmadan dolayı benimle tartışmaya girdi.
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
dediğim gibi farklı bi amacım yoktu.
zaten olan biteni, yapılanları sıklıkla takip eden
tanımadığı halde buluşmalarına katılan
kayserideki bu oluşumun
kayserili motosikletli insanların arasında yer almayı isteyen birinin
forumda olan tatsız bir olay karşısında sırıtarak alay edercesine gülüp geçmesi beklenemez
en azından bu aptallığı benden kimse bekleyemez.
Sanıyorumki bugün YNS38 de bu yanlış anlaşılmadan dolayı benimle tartışmaya girdi.

bende yusufa katılıyorum şfk hepimiz öyle anladık be kuzum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 AM ----------

geçmişe mazi be koçlar boş verin önümüzde birdolu günler var birlikte olacamız memo abi saygılar m.s
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
selam kayseri mt size üzücü bi haberim var:salut:
dün gece kayseride hakan diye bir motorcu arkadaş(bizim hakan değil)bende tanımıyorum bi trafik kazası sonucu hayatını kaybetmiştir..
ailesine ve yakınlarına başsağlığı diliyorum mekanı cennet olsun:pale:
taniyan veya bilen varmı ben merak ettim bizim hakanı aradım telaşla ama Allahtan o değilmiş sordum kim diye bende tam tanımıyorum ama 600f i olan biri vardı heralde odur dedi:pale:
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
Arkadaşlar forumda herkese tek tek kendimi tanıtmam mümkün değil. yns sen adam yerine koymasan ne olur beni adam yerine koyanlar yeter. Benim yazdığım mesaj sayısı 90 küsür olmuş tanıyan da tanıyor zaten...

varolll reis sen büyükmüşsün ya 90 küsür mesaj helal olsunn çok insan tanımış gıbta ederek bakıyorum sana:rendeer::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:43 PM ----------

selam kayseri mt size üzücü bi haberim var:salut:
dün gece kayseride hakan diye bir motorcu arkadaş(bizim hakan değil)bende tanımıyorum bi trafik kazası sonucu hayatını kaybetmiştir..
ailesine ve yakınlarına başsağlığı diliyorum mekanı cennet olsun:pale:
taniyan veya bilen varmı ben merak ettim bizim hakanı aradım telaşla ama Allahtan o değilmiş sordum kim diye bende tam tanımıyorum ama 600f i olan biri vardı heralde odur dedi:pale:

bende 600f i olan bi hakanı tanıyorum ama dün akşam hisarcıktan aşşa iniyolardı doğan abiyle arka arkaya Allah rahmet eylesin:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 PM ----------

kaç gibi,nerde olmuş barış bi bilgin varmı ben gece 11.30 gibi şehire iniyodum hisarcıktan onlarda yanımdan geçtiler gittiler baya hızlılardı ama:pale:
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
allah rahet eylesin

varolll reis sen büyükmüşsün ya 90 küsür mesaj helal olsunn çok insan tanımış gıbta ederek bakıyorum sana:rendeer::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:43 PM ----------



bende 600f i olan bi hakanı tanıyorum ama dün akşam hisarcıktan aşşa iniyolardı doğan abiyle arka arkaya Allah rahmet eylesin:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 PM ----------

kaç gibi,nerde olmuş barış bi bilgin varmı ben gece 11.30 gibi şehire iniyodum hisarcıktan onlarda yanımdan geçtiler gittiler baya hızlılardı ama:pale:

hakanın yakınlarına baş saglıgı diler tüm kayserimizin başı sagolsun allah birdaha kimseye yaşatmasın mekanı cennet olsun
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüm motosiklet camiasının ve kayserimizin başı sağolsun..allah gani gani rahmet eylesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst