[Kayseri - MT]

Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
:queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:29 PM ----------

Kimse alınmasın 15-20 yıl önce ehliyetsiz motorlar ya da başka nedenden toplanırdı o aklıma geldi de :)
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
selam millet kayseride motorlar toplanmayacak mı hiç????

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 10:40 am ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 10:39 am ----------[/sıze]

selam
kayseri

aleyküm selam tosuncuk öncelikle hoş geldin önce birde kendini tanıtsan ne iyi olurdu demi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:51 PM ----------

tünaydın kayseri herkese hayırlı cumalar pazar akşam saat 20:30 da tellioğlundayız unutmayın
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
olm yunus varya hem o kadar lafı sayıyon hemde gelip abi motoru 5 dakka verinni işim var falan filan diyon.bu ne perhiz bu ne lahana turşusu

Bi dara düştük istedik..Bundan sonra istemeyiz abi merak etme böle yüze vurulacaksa...bizim racing motorumuz yok bi gün benimde olur inşllh :p
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Memet tozluk sipariş vermiştik geldi mi?

geldi abi hazır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 PM ----------

Bi dara düştük istedik..Bundan sonra istemeyiz abi merak etme böle yüze vurulacaksa...bizim racing motorumuz yok bi gün benimde olur inşllh :p

zuhahahahahaha

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 PM ----------

Bi dara düştük istedik..Bundan sonra istemeyiz abi merak etme böle yüze vurulacaksa...bizim racing motorumuz yok bi gün benimde olur inşllh :p

bu arada sen kimsin arkadaşım kendini bi tanıtırmısın... sen ne iş yaparsın bakiyim
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
selam millet selam şafak

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:28 PM ----------

arkadaşlar amık murat motor olmuş die duydum bilgisi olan varmı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:29 PM ----------

ıpılıp murat as murat ikiside

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:29 PM ----------

aleyküm selam şafak nerelerdesin yaa

ooooo teşrif ettinizmi sonunda
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
geldi abi hazır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 PM ----------



zuhahahahahaha

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 PM ----------



bu arada sen kimsin arkadaşım kendini bi tanıtırmısın... sen ne iş yaparsın bakiyim

ben motorcu ecz. gözlükcü hertürlü işi yaparım ünlü motor grub holding LTD ŞTİ GENEL BÜYÜK BAŞKANIMIZ MEHMET BEY.:D:D:D:D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:29 PM ----------

yalancı şöyle O olsunmu

O olsun mu derken??? genellikle lafla olmuyo yaparsam ben O yapıyorum yapmak istediğimi.365 gün 24 saat hizmetteyim O olmak isteyenler yapılır :p:p:p:p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:33 PM ----------

ayda38 önce kim oldunu söle ondan sonra yorum yap yoksa bn yapacam...!!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 PM ----------

ayda gezdiriym seni yanına bi arkadaş daha bul iki motor gelelim...
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
ben motorcu ecz. gözlükcü hertürlü işi yaparım ünlü motor grub holding LTD ŞTİ GENEL BÜYÜK BAŞKANIMIZ MEHMET BEY.:D:D:D:D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:29 PM ----------



O olsun mu derken??? genellikle lafla olmuyo yaparsam ben O yapıyorum yapmak istediğimi.365 gün 24 saat hizmetteyim O olmak isteyenler yapılır :p:p:p:p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:33 PM ----------

ayda38 önce kim oldunu söle ondan sonra yorum yap yoksa bn yapacam...!!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 PM ----------

ayda gezdiriym seni yanına bi arkadaş daha bul iki motor gelelim...

motorcu derken arkadaşım
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
ayda38 akşam mahmut ustadan izin alda seni atpazarının ordan alıyım repsolle gezdiriyim:D:D:D:D:D:D:D ordanda ünlü motor center da bi mehmet bey var onuda alalım.:D:D:D:D:D:D(mehmet bey kimle dans ettiğine dikkat et):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst