[Kayseri - MT]

Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Evet yusuf yaklaşık 5'kg verdim ...

Temizlik hastası tuni,hadi bakalım görecez nasıl temziliycen mötörü :mrgreen:

ahaha tuni veya yusuf mu temizleyecek motoru abi tutturmuşlar bir sınav bahanesi öyle devam ediyorlar :queen::queen::bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:56 AM ----------

bir iki resimde benden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:05 AM ----------

canım kardeşim yaa haziran 26 yemin töreni iple çekiyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:06 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:06 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:08 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:09 AM ----------

tam 16 gün oldu gideli
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
benim resim koymama gerek kalmamıs canım hyom benim.600 f den güzel duruyor.maşallah diyin:p
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
değil mi tuni bizim çalıstığımızı onlar çalıssa motorlarının motor olduğu bile anlasılmaz kirden:p
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
dün akşam itibariyle 1 adet 100 ukh 1 adet bianchi 110 cosmos 1 adet te ineğim var isteyene hepsi satlıktır :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:44 AM ----------

değil mi tuni bizim çalıstığımızı onlar çalıssa motorlarının motor olduğu bile anlasılmaz kirden:p

sadece gülüyorum yusuf benim motorda bırak kir toz bulamazsın toz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:45 AM ----------

arkadaşlar herkes için uygunsa cumartesi günü saat20:00 toplanıp(buluşup ) bi çay içmeye gidelim hep birlikte
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
değil mi tuni bizim çalıstığımızı onlar çalıssa motorlarının motor olduğu bile anlasılmaz kirden:p

Heee bak şimdi açıklama duygusu oluşu verdi bende :)

Günlük 15 saat çalışıp gece yarıları motorumu yıkayıp pasta cila çektiğimi bilirim ben,bu işin başını kaşıyacak zamanının olmaması ile alakası yok motor aşkı varsa motorun pırıl pırıl olur :rendeer: örnek benim eski ybr o'motoru mehmet'in oraya koysak motor sıfır niyetine satılırdı plakayı sök kimse bilmez,birde km saatini.. :rendeer: dimi mehmet :cat:

Motosiklet aşkı çok ayrı birşeydir arkadaşlar,bunun titizlikle alakası yok!!!seviyorsan zaten ona bakarsın...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:26 PM ----------

haklısın yusuf herhalde hurdalıktan demir parçası getirmiş gibi oalcak :)
seninki olmak üzere tunii :queen: :wiinkk: :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 PM ----------

1 adet te ineğim var isteyene hepsi satlıktır :cherry

İnek kaçbinde mehmet az kullanılmışmı çokmu!!!birde marka ve modelini rica edeyim :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
Heee bak şimdi açıklama duygusu oluşu verdi bende :)

Günlük 15 saat çalışıp gece yarıları motorumu yıkayıp pasta cila çektiğimi bilirim ben,bu işin başını kaşıyacak zamanının olmaması ile alakası yok motor aşkı varsa motorun pırıl pırıl olur :rendeer: örnek benim eski ybr o'motoru mehmet'in oraya koysak motor sıfır niyetine satılırdı plakayı sök kimse bilmez,birde km saatini.. :rendeer: dimi mehmet :cat:

Motosiklet aşkı çok ayrı birşeydir arkadaşlar,bunun titizlikle alakası yok!!!seviyorsan zaten ona bakarsın...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:26 PM ----------


seninki olmak üzere tunii :queen: :wiinkk: :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 PM ----------



İnek kaçbinde mehmet az kullanılmışmı çokmu!!!birde marka ve modelini rica edeyim :mrgreen:

abi en sonki cevabına bittim yaa hala gülüyorum
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
İnek kaçbinde mehmet az kullanılmışmı çokmu!!!birde marka ve modelini rica edeyim :mrgreen:[/QUOTE]

abi sıfır km tek parça boya var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:49 PM ----------

noldu abi almadınmı makineyi

yok yusuf paramı aldım 2 tanede motor aldım
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
iyi de abi bunlar kalan parayı tamamlıyo mu ki? hani bana satacaktın.oyle olsun küstüm gonusma benle
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
abi pazar günü benim sınavım var büyük ihtimalle gelemem gibi
ama benim sağım solum belli olmaz sen yine koordinatları ver:D
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
iyi de abi bunlar kalan parayı tamamlıyo mu ki? hani bana satacaktın.oyle olsun küstüm gonusma benle

1500 lira kalıyo kafanı yorma sonunda tekrar bana gelecek o motor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:10 PM ----------

cumartesi saat 20:00 da unutmayın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:10 PM ----------

bu arada geçmiş o9lsun arkadaşım kime diye sormayın o kendini biliyo ünlü böyle patlatır hem adamı hem motoru nerede ne zaman dersen tekrar aynı şekilde yine varım
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
kesin tuni:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 PM ----------

ferhat abi de olabilir ama konusma tarzına bakılacak olursa ferhat abi değil gibi.kim yav:silent:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesin tuni:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 PM ----------

ferhat abi de olabilir ama konusma tarzına bakılacak olursa ferhat abi değil gibi.kim yav:silent:

Ben değilim :)

arkadaşlar hafta sonu yağışlı bilginize ....
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ben de değilim :)
kim acaba ???
evet ferhat abi hafta sonu yağışlı bence hiç evden çıkmıyalım. geçende yağmura tutuldum donuma çorabıma kadar ıslandım :)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de değilim :)
kim acaba ???
evet ferhat abi hafta sonu yağışlı bence hiç evden çıkmıyalım. geçende yağmura tutuldum donuma çorabıma kadar ıslandım :)


KEDİ'DİR O KEDİ :queen: Zeki metin filiminden alıntıdır :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:13 PM ----------

abi en sonki cevabına bittim yaa hala gülüyorum

Valla ben bişey yapmadım barış :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:13 PM ----------

abi sıfır km tek parça boya var


Tuttum bu espiriyi mehmet :) sana dediğimi yap kurbanı bekle iyi para eder...tek parça boyadan bişeycik olmaz,kaporta sağlam ya sen ona bak :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:16 PM ----------

murat nerelerdesin be!!! murat boyar diyeyimde karışmasın malüm murat çok :) ıpılıp murat bile var..
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
600 f e binecektik artık buna bineriz ne yapalım:salut:

km kaporta felan iyi de kasaya göre beygiri az be.1 beygirinen nereye gidiyon.arkaya yoshi ağzına da power commander takarsak bir iki beygir arttırırz:queen::queen:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
600 f e binecektik artık buna bineriz ne yapalım:salut:

km kaporta felan iyi de kasaya göre beygiri az be.1 beygirinen nereye gidiyon.arkaya yoshi ağzına da power commander takarsak bir iki beygir arttırırz:queen::queen:

İneğe niye hakaret ediyonn yusuf aa!! duymamış olayım,adı üstünde onun adı mister dört nal :mrgreen: tam 44 ps gücünde senin hyosaki'de varmı o beygir :cyclopsan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst