arkadaşlar 18 mayıs pazar günü herkesi saat 12:00 da ünlü motor a bekliyorum baklava yemeye (hesaplar başkandan)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:21 PM ----------
pardon yanlış oldu arkadaşlar 19 mayıs pazartesi akşam saat 20:00 da bekliyorum herkesi
Bugün Selçuk arkadaşımızla tanıştım benim motoru çekebileceğini söyledi allah razı olsun şanstan çalıştı yine de neyse bu grubu bana tavsiye etti arkadaşlar bir daha ki geziye katılacağım gruba inşallah hazırlıklar ne zaman?
Başkanım mehmetsözlerime baklava neyli sorusuyla başlamak istiyorum ??
lütfenn şöbiyet'li veya cevizli olsun .... :cherry: pazartesi akşam oradayız mehmet...fatihin şerefine yiyoruz dimi bu baklavaları..:cat:
Bugün Selçuk arkadaşımızla tanıştım benim motoru çekebileceğini söyledi allah razı olsun şanstan çalıştı yine de neyse bu grubu bana tavsiye etti arkadaşlar bir daha ki geziye katılacağım gruba inşallah hazırlıklar ne zaman?
Valla başkan nerden başlıyayım bilmiyorum ki daha sitede yeniyim nasıl bir tanıtma icap eder bilmiyorum bildiğin Kayserili işte biz birbirimize benzeriz 100 bin kere tövbe eder gene şarap içeriz...
eyvallah abi pazartesi saat 20:00 da senide bekliyorum baklava yemeye
Bugün Selçuk arkadaşımızla tanıştım benim motoru çekebileceğini söyledi allah razı olsun şanstan çalıştı yine de neyse bu grubu bana tavsiye etti arkadaşlar bir daha ki geziye katılacağım gruba inşallah hazırlıklar ne zaman?


Valla başkan nerden başlıyayım bilmiyorum ki daha sitede yeniyim nasıl bir tanıtma icap eder bilmiyorum bildiğin Kayserili işte biz birbirimize benzeriz 100 bin kere tövbe eder gene şarap içeriz...
İstanbuldan Güünaydınlar Kayseri mt..:rendeer:
s a arkdaşlar hayırlı uğurlu olsun..
kalkış hareketi derken ferhat bey
s a arkdaşlar hayırlı uğurlu olsun..
s a arkdaşlar hayırlı uğurlu olsun..
hoşgeldin.
kendini tanıtırmısın?
başka yerlere çekme mehmet :mrgreen: ama sende haklısın türkçemiz lastik gibi nereye çekersen çek :wiinkk:
fatih nerede göremiyoruz buralarda askerlik sitresinemi girdi yoksa!!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:10 AM ----------
Hoşgeldin :rendeer:
yaza doğru bi kanuni atv alacam inş.