[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ii de 19 mayıs salı gününe denk geliyor...
düzeltirsen seviniriz başkan :)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar 18 mayıs pazar günü herkesi saat 12:00 da ünlü motor a bekliyorum baklava yemeye (hesaplar başkandan)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:21 PM ----------

pardon yanlış oldu arkadaşlar 19 mayıs pazartesi akşam saat 20:00 da bekliyorum herkesi

Başkanım mehmet :) sözlerime baklava neyli sorusuyla başlamak istiyorum ?? :p lütfenn şöbiyet'li veya cevizli olsun .... :cherry: pazartesi akşam oradayız mehmet...fatihin şerefine yiyoruz dimi bu baklavaları..:cat:
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Bugün Selçuk arkadaşımızla tanıştım benim motoru çekebileceğini söyledi allah razı olsun şanstan çalıştı yine de neyse bu grubu bana tavsiye etti arkadaşlar bir daha ki geziye katılacağım gruba inşallah hazırlıklar ne zaman?
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Bugün Selçuk arkadaşımızla tanıştım benim motoru çekebileceğini söyledi allah razı olsun şanstan çalıştı yine de neyse bu grubu bana tavsiye etti arkadaşlar bir daha ki geziye katılacağım gruba inşallah hazırlıklar ne zaman?

abi aramıza hoş geldin ben seni tanıyorum ama yinede kendini bir tanıt istersen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:02 PM ----------

Başkanım mehmet :) sözlerime baklava neyli sorusuyla başlamak istiyorum ?? :p lütfenn şöbiyet'li veya cevizli olsun .... :cherry: pazartesi akşam oradayız mehmet...fatihin şerefine yiyoruz dimi bu baklavaları..:cat:

ewet abi fatihin şerefine cevizli abi
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Valla başkan nerden başlıyayım bilmiyorum ki daha sitede yeniyim nasıl bir tanıtma icap eder bilmiyorum bildiğin Kayserili işte biz birbirimize benzeriz 100 bin kere tövbe eder gene şarap içeriz...
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Valla başkan nerden başlıyayım bilmiyorum ki daha sitede yeniyim nasıl bir tanıtma icap eder bilmiyorum bildiğin Kayserili işte biz birbirimize benzeriz 100 bin kere tövbe eder gene şarap içeriz...

eyvallah abi pazartesi saat 20:00 da senide bekliyorum baklava yemeye

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 PM ----------

eyvallah abi pazartesi saat 20:00 da senide bekliyorum baklava yemeye

ünlü motora
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün Selçuk arkadaşımızla tanıştım benim motoru çekebileceğini söyledi allah razı olsun şanstan çalıştı yine de neyse bu grubu bana tavsiye etti arkadaşlar bir daha ki geziye katılacağım gruba inşallah hazırlıklar ne zaman?

hoşgeldin kalıcı,katılımcı olman dileğimle :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:38 PM ----------

Arkadaşlar bundan sonraki gurup gezilerimizde!!nereye gidiyoruz işareti,herhafta birimiz yapacak bu işareti :) :mrgreen:

Buda hareket zamanı geldi işareti herkeş iyice ezberlesin bu hareketleri :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Valla başkan nerden başlıyayım bilmiyorum ki daha sitede yeniyim nasıl bir tanıtma icap eder bilmiyorum bildiğin Kayserili işte biz birbirimize benzeriz 100 bin kere tövbe eder gene şarap içeriz...

hoşgeldin aramıza. katılımcı olman dileği ile..:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:07 AM ----------

[/COLOR]Arkadaşlar bundan sonraki gurup gezilerimizde!!nereye gidiyoruz işareti,herhafta birimiz yapacak bu işareti :) :mrgreen:

Buda hareket zamanı geldi işareti herkeş iyice ezberlesin bu hareketleri :)


yaw ferhat abi nerden bulurun böyle şeyleri anlamıyom ki:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
27
hoşgeldin.
kendini tanıtırmısın?

hoşbulduk hemşerim walla sitede yeniyim KAYSERİ MT yi görünce hemen giriim dedim..yaza doğru bi kanuni atv alacam inş.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:30 AM ----------

başka yerlere çekme mehmet :mrgreen: ama sende haklısın türkçemiz lastik gibi nereye çekersen çek :wiinkk:
fatih nerede göremiyoruz buralarda askerlik sitresinemi girdi yoksa!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:10 AM ----------



Hoşgeldin :rendeer:

hoşbulduk saolasın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst